Forum Stowarzyszenia Polskich Fotografów Lotniczych AIR-ACTION
HANGAR PARTY => Hangar Party => Wątek zaczęty przez: wilk w Luty 11, 2013, 01:04:29 pm
-
Dzisiaj trafiłem na taką perełkę http://bydgoszcz.gazeta.pl/szwederowo/56,112627,13347038,Maszyny__ktore_ladowaly_w_Bydgoszczy__Prawdziwe_perelki.html?bo=1#LokBydTxt (http://bydgoszcz.gazeta.pl/szwederowo/56,112627,13347038,Maszyny__ktore_ladowaly_w_Bydgoszczy__Prawdziwe_perelki.html?bo=1#LokBydTxt)
no i doszedłem do wniosku, że warto się podzielić i wyciągnąć wnioski:
1. jak spieprzyć możliwości bycia w .....
2. jak nie należy fotografować
3. trochę PS by się też przydało
4. jak niski poziom reprezentują media - w tym wypadku GW :(
-
Noo, Sokół - prawdziwa perełka. Wilku, musisz sobie w brodę pluć, że przegapiłeś ;)
A swoją drogą - mieć pod obiektywem Su-22 w barwach Luftwaffe i klepnąć takie nic, to już wyczyn.
-
Noo, Sokół - prawdziwa perełka. Wilku, musisz sobie w brodę pluć, że przegapiłeś ;)
Taa. albo ten Antek... - prawdziwy skarb....normalnie. Co do strony artystycznej, to jakby tak sięgnąć w przeszłość i przeszukać kartony po butach, to by się tez i takie "dzieła" znalazły. ;) Przynajmniej u mnie ;).
BTW. Pokaz Kwoczura w Bydgoszczy ktoś jeszcze pamięta? Pięknie kręcił. O ile dobrze pamiętam to po pokazie wylądował ze schowanym podwoziem ;).
-
ja Kwoczura z Dęblina pamietam... jak soie ot tak - pokaz zrobil - lecąc do Bazylei :)
-
ja Kwoczura z Dęblina pamietam... jak soie ot tak - pokaz zrobil - lecąc do Bazylei :)
I ja pamiętam tamten show, w sumie to były moje pierwsze pokazy :)
Tornado wtedy chyba tez śmigało :) szkoda że wtedy nie byłem "tym" tak bardzo "zajarany" :)
-
Noo, Sokół - prawdziwa perełka. Wilku, musisz sobie w brodę pluć, że przegapiłeś ;)
Taa. albo ten Antek... - prawdziwy skarb....normalnie. Co do strony artystycznej, to jakby tak sięgnąć w przeszłość i przeszukać kartony po butach, to by się tez i takie "dzieła" znalazły. ;) Przynajmniej u mnie ;).
BTW. Pokaz Kwoczura w Bydgoszczy ktoś jeszcze pamięta? Pięknie kręcił. O ile dobrze pamiętam to po pokazie wylądował ze schowanym podwoziem ;).
Kwoczur w Bydgoszczy? I jeszcze bez podwozia usiadł? A w którym roku to było?
-
Wiecie co? Jestem laik, bądźmy szczerzy 8) Ale oczy mnie bolą od poziomu niektórych zdjęć. Niskiego poziomu.
-
Kwoczur w Bydgoszczy? I jeszcze bez podwozia usiadł? A w którym roku to było?
Pokaz był w 1997 roku. ale tego siadania bez podwozia to już nie jestem taki pewien. :)
Fakt jednak, ze SU został po pokazach kilka dni bo był uszkodzony.
-
http://www.youtube.com/watch?v=Xsw3BFHL3Xo (http://www.youtube.com/watch?v=Xsw3BFHL3Xo)
-
Również "jak nie należy filmować" doszło :)
-
a z tego co piszą na l.net:
Awaria układu paliwowego samolotu podczas pokazów. Publiczność wcale się nie zorientowała, że coś się wydarzyło. Samolot oczekiwał na nowy agregat kilka dni, a Pan Anatolij Kwoczur był gościem bydgoskich lotników. Niektórzy jeszcze do dziś wspominają te chwile Po kilku dniach nadeszła przesyłka, agregat zamontowano (a właściwie zamontował go pilot) i nad bydgoskim lotniskiem dał jeszcze jeden pokaz, już bez publiczności, powiązany z oblotem technicznym samolotu. W tym samym dniu (nie jestem pewien, być może było to w dniu następnym) Anatolij Kwoczur opuścił lotnisko w Bydgoszczy udając się na następne pokazy
-
A no to się wyjaśniło.
Ale pamiętam, że gdzieś na pokazach taki numer z Su-27 był.
-
A no to się wyjaśniło.
Ale pamiętam, że gdzieś na pokazach taki numer z Su-27 był.
witjazi w Bratysławie lądowali całą formacją ale
jedn z nich bez podwozia :)
Obyło się bez remontu a tylko sprawdzono że wszystko działa jak należy ;)))
-
O właśnie! Wiedziałem, że gdzieś dzwoni... :)
Dzięki za przypomnienie.
-
no i doszedłem do wniosku, że warto się podzielić i wyciągnąć wnioski:
1. jak spieprzyć możliwości bycia w .....
2. jak nie należy fotografować
3. trochę PS by się też przydało
4. jak niski poziom reprezentują media - w tym wypadku GW :(
Rzeczywiście... wyśmianie jakiegoś emerytowanego technika z WZL za to, że w zamierzchłych czasach ośmielił się swoim Zenithem sfotografować samolot to wielka sztuka... Szacun :(
Albo reszta... przecież to stare foty z czasów, kiedy ich autorzy zaczynali swoje "kariery" (wystarczy wyguglać ich nowe zdjęcia w serwisach lotniczych, są po prostu lepsze).
Nie każdy urodził się od razu "miszczem świata" jak Wy...
MSPANC
-
ze wstydem przyznaje ze nie kliknalem jeszcze w glowny link wątku ale tez sie na jego temat nie wypowiadalem...
jakby co to ja u nas nie znam mistrzow tylko ludzi ktorzy sie bawia w fotografie
ale masz racje, ze nie nalezy sie wysmiewac z innych newer ewer
-
Gonzo, to nie tak. Jasne, że nie należy robić sobie jaj z ludzi, którzy w mniej sprzyjających czasach, kiepskim sprzętem robili co mogli. Ale to jest jedna strona medalu. Druga - to puszczanie takich zdjęć w jednym z głównych portali internetowych, wydawcy największego dziennika w Polsce. I to nie pod sentymentalno-nostalgicznym hasłem "tak się kiedyś fociło", tylko "aaale perełki". Sęk w tym, że już X razy w naszym forumowym "Hangarze" lądowały bardziej lub mniej rozpaczliwe zdjęcia z gazety.pl. Bo najwyraźniej po pozbyciu się kilku dobrych fotografów dzisiaj preferują ten model.
-
Całkowicie Za Spadem. A już na pewno nie podejrzewam Wilczurka o naigrawanie się z ludzi. Chodzi tylko o to, że poszło to w gazecie, w której poziom fotografii - po zwolnieniu fotoreporterów - drastycznie spada.
Gonzo - keep smiling! ;)
-
W 100% ZZ.
-
Za Złotym. a co do tego, jak się kiedyś fociło (jak się tę przygodę zaczynało) to sam przyznałem, że u mnie w archiwum takich zdjęć tez sporo się znajdzie.
-
dobra... wlazlm na linka i... ja jednak za Gonzo
z przyjemnoscia obejrzalem i przyznam ze naprawde (jak dla mnie ) jest kilka perełek
chocby Su-22 w malowaniu Luftwaffe
Zdaaje mi sie ze autorowi/autorom nie chodzilo o art foto ale o pokazanie co lądowało w Bydgoszczy i ze są w tym perełki
ja takie znalazłem
i... nie sadze ze powinnismy w tym watku akurat smiac sie z jakosci zdjec
ani rozwijac temat na polityke gazety.pl bo po co?
Fajne samoloty i w wiekszosci ciekawe...
olac jakosc zdjec - ja daawno temu to bym sie zsikal majac chocby takie
a ta Iskra to malowanie brytyjskie???? hinduskie???
-
doczytalem - to Indianie!!! :D
-
...a ta Iskra to malowanie brytyjskie???? hinduskie???
indiańskie :D
i ZH
edit: byłeś szybszy...:)
-
Domyślam się, że autorowi wątku nie chodziło o pokazanie "zobaczcie, jak cieniasy pstrykają, nie to co ja", tylko o to, co napisał Hesja.
Też uważam, że autor reportażu mógł się troszkę bardziej przyłożyć i poszukać lepszych kadrów (bo z pewnością u techników z WZL takie by znalazł).
Ale dzisiaj jakiś taki dzień bojowy i wyszło, jak wyszło ;) Luzik, i tak uważam, że "nieespeefelowcom" (z drobnymi wyjątkami) daleeeko do czołówki...
-
Domyślam się, że autorowi wątku nie chodziło o pokazanie "zobaczcie, jak cieniasy pstrykają, nie to co ja", tylko o to, co napisał Hesja.
dobrze się domyślasz :)
chodzi o tytuł artykułu i sam portal który go zamieścił :(
a i luz też się przydaje :)
-
A no to się wyjaśniło.
Ale pamiętam, że gdzieś na pokazach taki numer z Su-27 był.
witjazi w Bratysławie lądowali całą formacją ale
jedn z nich bez podwozia :)
Obyło się bez remontu a tylko sprawdzono że wszystko działa jak należy ;)))
A chceta z tego iventu fotki zobaczyć? ;)
-
A no to się wyjaśniło.
Ale pamiętam, że gdzieś na pokazach taki numer z Su-27 był.
witjazi w Bratysławie lądowali całą formacją ale
jedn z nich bez podwozia :)
Obyło się bez remontu a tylko sprawdzono że wszystko działa jak należy ;)))
A chceta z tego iventu fotki zobaczyć? ;)
TAK! :)
-
A chceta z tego iventu fotki zobaczyć? ;)
NIEEEEE!!!
Żartowałem ;-)
-
dajesz Andriej - a byles tam czy masz te z sieci znane? :P
-
dajesz Andriej - a byles tam czy masz te z sieci znane? :P
Sie było, sie ma :) Jak kompa uda mi się uruchomić to wrzucę. Płyta główna padła :(
-
ups.....
ale na bank masz jakis bekap
dobry pilot ma zawsze :)
-
http://www.youtube.com/watch?v=Xsw3BFHL3Xo (http://www.youtube.com/watch?v=Xsw3BFHL3Xo)
Nie znam sie dokładnie ale wydaje mi się w w 0,47 zaczyna sie ten manewr z którego nie wyszło białoruskie Su w Radomiu
(nie na temat ale tak mi sie skojarzyło)
-
A no to się wyjaśniło.
Ale pamiętam, że gdzieś na pokazach taki numer z Su-27 był.
witjazi w Bratysławie lądowali całą formacją ale
jedn z nich bez podwozia :)
Obyło się bez remontu a tylko sprawdzono że wszystko działa jak należy ;)))
A chceta z tego iventu fotki zobaczyć? ;)
No to 3 sztuki, reszta, jak będzie zapotrzebowanie, będzie w wątku SIAD'97 które to pokazy wielce zacnymi były.
01. Jak to mawiał pewien znany mi instruktor z Radomia " ... żeby wylądować bez podwozia trzeba być skończonym debilem! Nic się nie zgadza!
Obroty, sygnalizacja, parametry, projekcja słowem NIC!" Po czym na następnej zmianie lotnej siadł Iskrą bez podwozia :D
(http://i1226.photobucket.com/albums/ee416/sfw29/Oldies%20but%20Goldies/1997_SIAD/SIAD2106970420_zps326b23f3.jpg)
02. Po czym poznać, że wylądowałeś bez podwozia? Ano, nawet MAX obroty nie pomagają w kołowaniu :D
(http://i1226.photobucket.com/albums/ee416/sfw29/Oldies%20but%20Goldies/1997_SIAD/SIAD2106970427_zpsedb1cfb5.jpg)
03. Po czym poznać, że lądowanie było udane? Po tym, że pilot jest w stanie o własnych siłach wyjść z samolotu :D
(http://i1226.photobucket.com/albums/ee416/sfw29/Oldies%20but%20Goldies/1997_SIAD/SIAD2106970429_zpsa5b78bc8.jpg)
-
Czad. Ja chcę całe story!;)
-
Jak mawiają Pingwiny z Madagaskaru: "Lądowanie, po którym żyjesz, to dobre lądowanie!" :)
-
Jak mawiają Pingwiny z Madagaskaru: "Lądowanie, po którym żyjesz, to dobre lądowanie!" :)
Very true :)