Autor Wątek: Ait to Air - John Klatt  (Przeczytany 1203 razy)

chrisparypa

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
    • Living The Dream Photography
  • Skąd: z nienacka
Ait to Air - John Klatt
« dnia: Czerwiec 07, 2013, 06:47:02 pm »
narazie wam wstawie a jakby byly pytania to pytajcie... a ja odpowiem w miare mozliwosci... To taka na szybko przypadkowa sesja bez napinki :)

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15. Bonusik :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 07, 2013, 06:52:33 pm wysłana przez chrisparypa »
Living The Dream Photography
www.chrisparypa.com
Why Bird Can Fly But Fly Can't Bird?

Kate

  • Wiadomości: 673
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kłodzko
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 07, 2013, 06:53:02 pm »
bez napinki ? Chłopie, świetne są te zdjęcia  :D

krispol

  • Wiadomości: 2569
  • W oczekiwaniu na Air Show
    • Zobacz profil
  • Skąd: Puławy
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 07, 2013, 07:01:23 pm »
Ale zakamuflowałeś ten secik :)
Bardzo ładnie i czysto, podoba się :)
Są tam malutkie minusy takie jak wystające z prawej strony skrzydło/usterzenie (4)
milimetrowo dziabnięte skrzydło (6), ale....chciałbym mieć tak podziabane skrzydła na swoich fotach ...no i takie foty :)

Super :)

nurek

  • Wiadomości: 4841
  • piloci do maszyn!
    • Zobacz profil
    • mój świat fotografii lotniczej
  • Skąd: EPLL/EPKK
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 07, 2013, 07:30:29 pm »
Pięknie i tyle.
Pozdrawiam

bhpchmiel

  • Wiadomości: 576
    • Zobacz profil
  • Skąd: Milanówek
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 07, 2013, 08:04:31 pm »
Na takie sety to po prostu szkoda komentarza, a takie zdjęcie jak nr 8 powinno być zakazane do publikacji:)))

Mariusch

  • Rookie
  • ***
  • Wiadomości: 998
    • Zobacz profil
  • Skąd: Płock
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 07, 2013, 08:19:54 pm »
Miazga!!!

chrisparypa

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
    • Living The Dream Photography
  • Skąd: z nienacka
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 07, 2013, 08:24:27 pm »
No niespodziewalem sie ze sie tak spodobaja. Sesje air to air najlepiej robic o 6 rano a nie o 11 jak w tym wypdaku :) ale ciesze sie ze przypadlo do gustu !

Zakamfluwany watek bo nie wiedzialem gdzie go wrzucic, jak by modey mogla go wstawic tam gdzie powinien byc bylbym wdzieczny :) Dzieki wstkim !
Living The Dream Photography
www.chrisparypa.com
Why Bird Can Fly But Fly Can't Bird?

klaudia.m

  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
  • Skąd: Łódź
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 07, 2013, 09:18:39 pm »
Łooo, wszystkie parzyste genialne!
I te nieparzyste też :D

Spad

  • As
  • *****
  • Wiadomości: 6419
  • Vieux Charles
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kraków
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 07, 2013, 09:25:23 pm »
ZW :) Świetne.

pilotex

  • Wiadomości: 994
    • Zobacz profil
  • Skąd: Sosnowiec
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 07, 2013, 09:30:31 pm »
Niesamowite, 8. i 10. miazga, całość genialna!
Pozdrawiam,
Ewa

valdi

  • Master
  • ******
  • Wiadomości: 1919
    • Zobacz profil
    • Photo
  • Skąd: Kraków
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 07, 2013, 09:40:41 pm »
Bardzo ładnie!!
Waldemar Piela

Rzepka

  • Master
  • ******
  • Wiadomości: 3301
  • Modelarz :)
    • Zobacz profil
    • RzepkaPHOTO
  • Skąd: Bielsko-Biała (EPBA)
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 08, 2013, 12:28:30 am »
Oglądałem sobie i myślę ciekawe jak wygląda "od kuchni" no i ostania fotka cuś tam pokazała :) Generalnie zgadzam się z Krispolem takie elementy/cięcia na krawędzi kadru rażą do 4 i 6 jeszcze dodałbym 2 w PD, co nie zmienia faktu że baaaardzo ładny secik :)
Pozdrawiam :)

chrisparypa

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
    • Living The Dream Photography
  • Skąd: z nienacka
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 08, 2013, 03:16:35 am »
Skrzydla cialem, tne i ciac bede :) Po pierwsze bo czasami pilot lata ode mnie 3-5 metrow i jak zerkniecie na exify to moze to dac lekkie woborazenie. Niektore ogniskowe sa 24-40mm niektore dlugie do 200mm i poprostu czasami tnie bo tak warunki zadecydowaly... Po drugie uwielbiam ciac i nikt mnie tego nie oduczy, mysle ze jest to atrakcyjne i ciekawe, szczegolnie jesli chce zeby skupic sie na pilocie a nie napisach na skrzydlach itp :) Tak wiec przyzwyczajcie sie do ciecia skrzydel :)

Jesli porownacie ten set do kilku innych air to air jakie wstawilem to ten jest tak szeroko wykadrowany ze ci ktorzy juzmnie troche znaja pewnie powiedza ze cos nie tak jest :) Byl maly womog tej sesji zeby troche okolice pokazac i samoloty :)

Od kuchni, poszukajcie w innych setach, tam pisalem jak od kuchni to wyglada troche. Kiedys moze napisze jakis artykul o tym jak od kuchni to wyglada z opisami, zdjeciami itp :) jak czas pozwoli
Living The Dream Photography
www.chrisparypa.com
Why Bird Can Fly But Fly Can't Bird?

Spad

  • As
  • *****
  • Wiadomości: 6419
  • Vieux Charles
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kraków
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 08, 2013, 09:38:45 am »
Niech Ci czas pozwoli. Napisz :)

Mariusch

  • Rookie
  • ***
  • Wiadomości: 998
    • Zobacz profil
  • Skąd: Płock
Odp: Ait to Air - John Klatt
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 08, 2013, 09:58:42 am »
Skrzydla cialem, tne i ciac bede :) Po pierwsze bo czasami pilot lata ode mnie 3-5 metrow i jak zerkniecie na exify to moze to dac lekkie woborazenie. Niektore ogniskowe sa 24-40mm niektore dlugie do 200mm i poprostu czasami tnie bo tak warunki zadecydowaly... Po drugie uwielbiam ciac i nikt mnie tego nie oduczy, mysle ze jest to atrakcyjne i ciekawe, szczegolnie jesli chce zeby skupic sie na pilocie a nie napisach na skrzydlach itp :) Tak wiec przyzwyczajcie sie do ciecia skrzydel :) (...)

Wydaje mi się, że krispolowi chodziło raczej nie o samo cięcie skrzydeł, tylko akurat w przypadku fotki nr 6 o mało zdecydowane cięcie skrzydła (u góry zdjęcia). Skrzydło ma obcięte kilka mm. Ja przyznam, że nie zwróciłem początkowo na to uwagi, jak i na widoczną na 4 końcówkę skrzydła samolotu, z którego robiłeś zdjęcia. Podsumowując: fotki super.