krzychu - set rewelka - duzy plus za ciasne i zdecydowane kadrowanie, dobre wykorzystanie swiatla i warunkow - co widac na takiej 5 chociazby, momenty takze superowe
gdybym mial na cos zwrocic uwage i do czegos sie czepnac, to pilnuj krawedzi kadrow i ciec - o co chodzi - krawedz kadru to jest jakies naturalne "obramowanie" fotki i nasze oko ma tendencje obok tego ze wedruje po mocnych punktach do slizgania sie tez po tych krawedziach i tnac, czy tez kadrujac warto robic to w ten sposob, zeby w krawedziach kadru unikac ciec, ktore w naroznikach przyciagaja nasz wzrok, albo wygladaja nie do konca naturalnie
zwroc uwege np. na smiglo na 4 ktore prawie haczy o gorna czesc kadru, ogon na 5 ktory rowniez prawie haczy o gore (porownaj go z przestrzenia w kadrze pod kolami od spodu) , podobnie na tej piatce to cos pod skrzydlem z prawej strony, jest to taki element, ktory ciagnie nasz wzrok (bo costam sie dzieje przy krawedzi) - z kolei na tej 5 skrzydlo zlewej wchodzi w kadr "naturalnie"
podobnie 7 przez obiekt blisko krawedzi na gorze i na dole sprawa lekko wrazenie scisnietego w pionie
i zeby nie bylo tu nie chodzi o to, zeby robic przestrzen jak na stadionie, ale te "pol cm" oddechu w kadrze w taki miejscu sprawa, ze calosc duzo naturalniej dla oka siedzi w kadrze
inna sprawa - choc moze mniej sie tyczy tego setu , a bardziej innego, ktory wstawiles to agresywniejsza obrobka - tu warto zwrocic uwage na jeden aspekt - ze jak traktujesz zdjecie jakas agresywniejsza akcja to czasem akcja w ilosci 50 jednostek fajnie wyglada na kadlubie, ale np. na skrzydlach, czy gdzies w cieniu juz robi kaszane - i trzeba na ten aspekt zwrocic uwage - i jesli jest taka potrzeba to potraktowac zdjecie selektywnie - czyli 50 tam gdzie to dobrze wyglada, a troche mniej tam gdzie 50 swieci po oczach - to taka generalna uwaga - bardziej tyczace sie tych agresywnych fot w deszczeu w watku obok
hope this helps
