No dobra
, więc
1. Jest to sportowe, ale baaaardzo komfortowe autko, ma: dziwną skrzynię biegów bo nie ma wajchy a jedynie przyciski: N-neutral-parking, D-do jazdy na wprost ( można się wtedy pobawić łopatkami przy kierownicy, ciągnie to to do 8.000 obrotów/s ) i R do jazdy do tyłu.
2. Ma klimatyzację i to ustawianą w wielu płaszczyznach,
3. Ma nawigację i do tego bardzo prostą w obsłudze wraz z zestawem głośnomówiącym i wyprowadzeniem na iPoda
, jest zmieniarka na 6 płyt no i boski zegarek nalogowy na środku konsoli, dla palących
szklana popielniczka i chowany długopis w zestawie
4. Muuuza to bajka, myślałem że w X6 jest super, ale tu Bang&Ouflsen robi swoje
No i takie tam - siedzi się na asfalcie
, drzwi się otwierają pod kątem 20stopni do góry i nie mają ramek; typowe auto na 2 osoby bo z tyłu jest półka na pampersy; bagażnik nie istnieje
.
Największa frajda to jednak muuuuza silnika
, a nie prędkość. Najfajniej się jeździ na 2 biegu, a od 4.000-8.000 to koncert silnika i to jest właśnie to