Ja bym powalczył z kadrami...
2. zmasakrowana kadrowo - leci w lewo, coś wlazło w PD, modelka względem drzewa i tej nogi na dole od ławki umiejscowiona ble, i na ławkach nie sadza się na środku (ogólnie ze środkowym kadrowaniem to trzeba z umiarem) - albo po lewej albo po prawej. Generalnie jest taka teoria, którą podzielam, że posadzenie osoby na ławce lewo-prawo generuje wydźwięk zdjęcia - po lewej jest pozytywny, po prawej mniej - coś w tym jest i wg. mnie to działa. dlatego tutaj ja bym posadził po lewej. A dodając do tego fakt, że lewa strona zdjęcia nic nie wnosi, to walnij kwadrat przez wywalenie lewej.
4 - bokeh jakiś dziwny taki nie?
4,9 - albo na środek albo nieco bardziej w bok. Jak jest prawie na środku, to tak jakby fotograf prawie dobrze ustawił.
5 - się podoba, chociaż dłoń by się przydała.
6 - fajnie światełko we włosy uderzyło, ale dół tego zdjęcia chyba mąci trochę - ten kawałek nogi + płaszczyk się rozjechał - jakoś workowato wyszło.
7 - to też raczej na plus, ale horyzont leci. Z dłońmi można by też powalczyć.
8 - takie schizowe trochę, nie wiem czy o to chodziło, ale tak odbieram. Pan z lewego ramienia do usunięcia. I dałbym 3 kroki w prawo, żeby budynek w tle był od końca do końca (po prawej taka dziura).
10 - zobacz na dół - podoba Ci się?
Generalnie kominujesz i to jest fajne. Ale w takich zdjęciach trzeba kontrolować wszystko - ubiór, ręce, minę, kadr, tło. Takiej kontroli mi zabrakło w tym zestawie.
Wybieram jakby co nieparzyste 1,3,5,7,9.