Autor Wątek: Pytanie do Canonierów  (Przeczytany 579 razy)

Qna

  • Master
  • ******
  • Wiadomości: 4483
    • Zobacz profil
  • Skąd: Z los Heblos KrK
Pytanie do Canonierów
« dnia: Styczeń 31, 2011, 08:07:48 am »
Hello.

Dostałem takowe zapytanie od wykłapodwcy z polibudy (foto krajobrazowiec)


"Witam Pana,

mam pytanie, może zna Pan jakiś speców z grupy canona?
Jestem bliski zakupu body amatorskiego. Według moich analiz 450d jest ciut
lepsze co do jakości obrazu niż 500d. Czy ma Pan kogoś znajomego do
zapytania o to?

Byłbym wdziećzny ale w razie problemu, to nie ma sprawy."

Macie może jakieś doświadczenie z tymi puchami ? bo ja ni chu chu :/

kichu

  • Wiadomości: 11802
    • Zobacz profil
  • Skąd: Września
Odp: Pytanie do Canonierów
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 31, 2011, 09:42:15 am »
z tego co ja slyszalem jest raczej odwrotnie


Acroluc

  • Rookie
  • ***
  • Wiadomości: 970
  • aka elektrolux
    • Zobacz profil
  • Skąd: Czernica k. Rybnika
Odp: Pytanie do Canonierów
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2011, 11:44:55 am »
Możesz mu jeszcze posłać link do dprewiev http://www.dpreview.com/reviews/canoneos500d/
Ja się tam nie znam, ale nie wiem, czy jest aż taka różnica w jakości obrazu między tymi puszkami, żeby traktować ją jako główne kryterium wyboru. Wydaje mi się, że matryce są porównywalne co do jakości obrazu.
Osobiście kierowałbym się raczej kryterium cena/funkcjonalność.

Mam 450, ale jako zapas "w razie W" i praktycznie go nie używam, więc trudno mi wypowiadać się w kwestii "porównanie z 500D". Jedno co zauważyłem w porównaniu z 300D i 30D, to dużo więcej hot pixeli przy bardzo długich czasach (takich jak do astro), ale przy krajobrazach chyba nie powinno być problemu.
Aha, no i jak piszą przy okazji różnych testów - im większa matryca, tym większe wymagania co do obiektywu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2011, 11:51:19 am wysłana przez Acroluc »

Qna

  • Master
  • ******
  • Wiadomości: 4483
    • Zobacz profil
  • Skąd: Z los Heblos KrK