Autor Wątek: Filtry  (Przeczytany 466 razy)

volt

  • Wiadomości: 3364
    • Zobacz profil
  • Skąd: Ząbki
Filtry
« dnia: Styczeń 11, 2011, 12:21:37 am »
...no właśnie. W zasadzie jestem zielony w tym temacie... A powiem szczerze, że do tej pory jedynym zastosowaniem filtra w moim przypadku jest uchronienie szkła od zarysowań ;D

Póki co nie mam większych planów odnośnie upgrade'u swojej stajni foto, więc zacząłem rozglądać się za jakimiś filterkami. Jakie konkretnie są przydatne na pokazy? A wiadomo, może któryś z nich przydałby mi się do spotterki...

PS. Przepraszam za składność zdań, a w zasadzie jej brak, ale jestem po ColiL i mam lekko poruszony obraz nawet z włączonym VR ;D
Z pozdrowieniami pod wysokim napięciem,
volt vel. amper ;)


MarS

  • Solo Pajlot
  • ********
  • Wiadomości: 4448
    • Zobacz profil
  • Skąd: Międzyzdroje
Odp: Filtry
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 11, 2011, 01:56:40 am »
Na chwile obecna jedyni filtr jaki czasem stosuje to jest delikatny ND czasem jak jest za dobra pogoda i lata śmigło to chcąc zejść z czasem to przesłona się robi kosmiczna co na obraz pozytywnie nie wpływa, wiec warto przyciemnić.
Na statykę to jeszcze polaryzacyjny się przydaje.

volt

  • Wiadomości: 3364
    • Zobacz profil
  • Skąd: Ząbki
Odp: Filtry
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 11, 2011, 06:34:18 pm »
Na chwile obecna jedyni filtr jaki czasem stosuje to jest delikatny ND czasem jak jest za dobra pogoda i lata śmigło to chcąc zejść z czasem to przesłona się robi kosmiczna co na obraz pozytywnie nie wpływa, wiec warto przyciemnić.
Na statykę to jeszcze polaryzacyjny się przydaje.

Szczerze mówiąc myślałem, że jest cała gama filtrów przydatnych do lotniczego foto :P Dzięki za info.
Z pozdrowieniami pod wysokim napięciem,
volt vel. amper ;)


hlynur

  • Wiadomości: 2461
    • Zobacz profil
Odp: Filtry
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 11, 2011, 06:51:02 pm »
Dobrze że nie poruszyłeś tematu blendy........................................:)

nurek

  • Wiadomości: 4841