Ojjojjoj !!!Dzięki! Kaczki to jest przyszłość! (w sumie to gęsi)
Mega secik, ale wygrywają kaczki !!!
A do kompletu 3, 9, 11
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Ojjojjoj !!!Dzięki! Kaczki to jest przyszłość! (w sumie to gęsi)
Mega secik, ale wygrywają kaczki !!!
A do kompletu 3, 9, 11
Po bandzie 😉
Taki grecki ML
Kapitalne ujęcia Grego, wykorzystałeś na maksa co się dało myślę!
Biorę wszystkie, a 7 to marzenie taką zrobić
Oooo Panie 7 i 9 to mi robią
oo kurvescu.. ale moc!!!
bardzo gruby secior !! BrawoNie będę się upierał, że "tak wyszło" bo może być różnie. Wbrew kojącym oko obrazkom już po kliknięciu "zapisz" to na miejscu tam przecież nie jest wcale tak kolorowo jak by się wydawało że może będzie na ponad 2000 metrów w Alpach. W przypadku części zdjęć na pewno były dylematy czy w ogóle do tego zasiadać. Ale część jest taka, że nie napracowałem się w domu nad nimi więc może to być efekt poglądu tutaj.
z technikaliów - przeostrzone zdjęcia, ale obstawiam, że tak wyszło po zmniejszeniu
Cześć, czy z tego dzikiego miejsca idzie zrobić solidne zdjęcia? Która miejscówkę polecacie w strefach dostępnych dla wszystkich?
Z góry serdeczne dzięki za każda odpowiedz
Sylwetki boczne przepięknie Wszystkie równe jakościowo i przyjemnie się to ogląda.
Z wyróżniających się kadrów:
- 4 - wreszcie żywy gad na samolocie, przepiękna ta zieleń jest,
- na pewno nr 6, jest wręcz baśniowy. Urzekł mnie ten obrazek, jak rzadko u kogo. Szkoda tylko, że chmurka ucięta (albo że nie "skończyła się" wcześniej za samolotem),
- 8 - pięknie wpadło,
- 15 - za temat,
- 16 - za obróbkę,
Z uwag:
- 2 - cięcie, ale to tylko ja,
- 4 - nie pasuje mi tutaj ten niesymetryczny wyziew (poza tym ucięty). Przez to w prawym górnym rogu jest pusto i zdjęcie wygląda na "obniżone". Nie ma tu ani całości efektu, ani detali samolotu, do tego puste niebo. Może bym przekadrował nieco, dał ciaśniej...,
Reszta OK
Strony: [1] 2 3 |