Forum Stowarzyszenia Polskich Fotografów Lotniczych AIR-ACTION
SPRAWY SPFL - FORUM ZAMKNIĘTE => Sprawy dorobkowe => Dział członkowski => ARCHEO => Wątek zaczęty przez: kifcio w Kwiecień 13, 2014, 02:15:11 pm
-
ZASADY DOTYCZĄCE PRZESYŁANIA ZDJĘĆ DOROBKOWYCH
1. Termin nadsyłania zdjęć:
Wg odrębnych ustaleń
2. Informacje dotyczące zdjęć dorobkowych:
a) zdjęcia muszą być nadesłane w pełnym wymiarze px
b) pliki zdjęć nazywamy zawsze zgodnie z formatem: RRRR_MM_DD_ksywa_xxxx.jpg (xxxx - numer kolejny zdjęcia)
c) pliki muszą zawierać exif, a data i czas powinny być zgodne z czasem rzeczywistym.
3. Tak przygotowany plik przesyłamy za pomocą platformy internetowej "WeTransfer" ( www.wetransfer.com (http://www.wetransfer.com) ). Wygenerowany przez "WeTransfer" link do pobrania pliku należy przesłać na adres email: ............, wpisując w temacie wiadomości "DOROBEK_RRRR_MM_DD_Impreza_ksywa".
Temat koordynuje: WAKAT
=============================================================================================
ZASADY DOTYCZĄCE DZIAŁU AKTUALNOŚCI (NEWS)
1. Przygotowujemy w jak najszybszym terminie (w dniu imprezy, ewentualnie na drugi dzień; przysyłanie newsa kilka dni po imprezie mija się z celem, dlatego też przysłane nie w terminie nie będą publikowane) krótkiego newsa prasowego do wrzucenia na stronę spfl.pl do działu Aktualności.
Newsa uzupełniamy zdjęciem o wymiarze 480x230 px, pamiętając o odpowiednim kadrowaniu, tj. że 1/3 zdjęcia od dołu zajmuje i przesłania pasek z tekstem.
2. Jednocześnie przygotowujemy zdjęcie w wymiarach forumowych (1600px na długim boku zdjęcia, 1280px dla zdjęć w pionie, 1280px dla kwadratów) w celu wrzucenia na nasz profil FB
3. Cały zestaw - czyli tekst plus wskazane wyżej dwa zdjęcia - wrzucamy do jednego maila i przesyłamy jak najszybciej do WAKAT, w razie dłuższej nieobecności WAKAT
Temat koordynuje: wakat
=============================================================================================
ZASADY DOTYCZĄCE PRZESYŁANIA RELACJI
1. Relację napisaną w pliku tekstowym przesyłamy emailem na adres: ........................... do SPAD zgodnie z formatem: RRRR_MM_DD_Impreza_RELACJA, w tym samym terminie co dorobek.
2. Relacja powinna być podpisana wg schematu: Imię "nick" Nazwisko
Temat koordynuje: SPAD
==============================================================================================
ZASADY DOTYCZĄCE DOGRYWKI RA
1. Termin nadsyłania zdjęć: Zgodnie z ogłoszeniem terminu przez Radę Artystyczną
2. Informacje dotyczące zdjęć:
a) przygotowujemy [OOC/10] zdjęć (np. OOC=54,4% -> 5 zdjęć, OOC = 79,5% -> 7 zdjęć)
b) pliki zdjęć nazywamy zgodnie z formatem: ksywa_XXXX.jpg (XXXX - kontynuacja numeracji swoich zdjęć zgłaszanych do RA. Tabela z następnymi nazwami/numerami plików jakie należy przesyłać do następnych dogrywek znajduje się tutaj http://spfl.pl/forum/index.php/topic,462.0.html (http://spfl.pl/forum/index.php/topic,462.0.html) )
c) wymiar dłuższego boku zdjęcia: 2048 px
d) brak jakichkolwiek ramek, tekstów czy logo na zdjęciu
e) zdjęcia muszą zawierać exif
3. Tak przygotowany plik przesyłamy za pomocą platformy internetowej "WeTransfer" ( www.wetransfer.com (http://www.wetransfer.com/) ). Wygenerowany przez "WeTransfer" link do pobrania pliku należy przesłać na adres email: sqpie (spfl.pl@gmail.com)n@hot.pl, wpisując w temacie wiadomości "DOGRYWKA_Imię_Nazwisko_RRRR_MM".
Temat koordynuje: MarS/sqpien
=============================================================================================
ZASADY DOTYCZĄCE ZDJĘĆ BEKSTEJDŻOWYCH (zdjęcia z nami podczas imprez)
1. Cel: Możliwość pobrania zdjęć z sobą w roli głównej w pełnych rozmiarach od innych kolegów biorących udział w danej imprezie bez potrzeby przesyłania zdjęć via @
2. Termin nadsyłania zdjęć: jak najszybciej
3. Informacje dotyczące zdjęć:
a) zdjęcia powinny być nadesłane w pełnym wymiarze px.
b) pliki zdjęć nazywamy zgodnie z formatem: RRRR_MM_DD_Impreza_ksywa_XXXX.jpg (XXXX - numer kolejny fotki)
c) pliki muszą zawierać exif, a data i czas powinny być zgodne z czasem rzeczywistym
4. Pliki ze zdjęciami pakujemy (zip/rar) do pliku o nazwie: BS_RRRR_MM_DD_Impreza_ksywa (w nazwie pliku nie powinno być polskich znaków)
5. Tak przygotowany plik przesyłamy za pomocą platformy internetowej "WeTransfer" ( www.wetransfer.com (http://www.wetransfer.com/) ). Wygenerowany przez "WeTransfer" link do pobrania pliku należy przesłać na adres email: poczta@hesja (spfl.pl@gmail.com).pl , wpisując w temacie wiadomości "BS_RRRR_MM_DD_Impreza_ksywa".
6. Informujemy zainteresowanych o przesłaniu zdjęć na forum w wątku dotyczącym danej imprezy.
7. Nie ma odgórnego obowiązku dzielenia się zdjęciami BS ale jest to mile widziany "obowiązek koleżeński" i sugeruje się jak najszybsze i najszersze dzielenie zdjęciami BS.
Temat koordynuje: hesja
_______________________________________________________________________________________________________________
Aktualne adresy email do osób zajmujących się powyższymi sprawami dostępne są tu: http://spfl.pl/forum/index.php/topic,1267.0.html (http://spfl.pl/forum/index.php/topic,1267.0.html)