Forum Stowarzyszenia Polskich Fotografów Lotniczych AIR-ACTION
ZDJĘCIA LOTNICZE => Pokazy lotnicze => Wątek zaczęty przez: hlynur w Czerwiec 13, 2010, 05:45:50 pm
-
1.
(http://img708.imageshack.us/img708/9810/96195411.jpg)
2.
(http://img822.imageshack.us/img822/5696/54914889.jpg)
3,
(http://img267.imageshack.us/img267/5923/26731996.jpg)
4,
(http://img812.imageshack.us/img812/5078/39207900.jpg)
5,
(http://img231.imageshack.us/img231/9929/75586358.jpg)
6,
(http://img163.imageshack.us/img163/8711/44614735.jpg)
7,
(http://img339.imageshack.us/img339/3449/39426565.jpg)
8,
(http://img94.imageshack.us/img94/975/72974192.jpg)
9,
(http://img444.imageshack.us/img444/6862/93481018.jpg)
-
Rarytasik :) Ciekawe jak brzmi :)
2 i 7 ;)
-
Bajka!!! Uwielbiam tę maszynę.
A na 4 to jakaś polityczna aluzja? :)
Dla mnie 6, 3 i 1 choć na 3 mogłoby być mniej pasa a więcej nieba.
-
O! widzę że już obrabiasz powolutku ;-)
Z ROSSIJA(ą) fajne.
-
4. piekna, poza tym cały secik jest super.
-
fajny!, chciałbym takiego w locie zobaczyć i usłyszeć ;D
-
Ciekawi mnie czy dwa trójkątne wloty powietrza na spodzie każdej z gondoli silników to oryginalny element 262?
No właśnie też mnie to zaciekawiło. Nie pamiętam aby oryginalne silniki BMW 003 i Junkers Jumo 004 miały taki patent.
-
fajne fotki i fura :)
niestety nie mam nawet sladu 262 w swojej kolekcji - jest powod by sie w koncu kiedy do niemcewa wybrac :)
Napiszcie jakie sa Wasze wrazenia z ILA w Imprezach - rozne slyszelismy relacje od ludkow ktorzy dolaczyli na Goraszke.
Burza piaskowa w piatek? :)
-
Burza piaskowa to chyba na parkingu, ale w sobotę jeździły już polewaczki. Resztę info to chyba MarS spłodzi jak wróci.
-
Myślicie, że tam są oryginalne BMW?
Super rarytasik i super seria. Jedynie 8-ka mogłaby być nieco bardziej kontrastowa.
-
Z tego co wiem to silniki są "młodsze" a maszynka to replika nie oryginał.
Fajnie wyszło "cieplutkie" za samolotem.
-
Pozazdrościć widoku, wrażeń na żywo no i zdjęć.
A swoją droga ten niemiecki niezłą technikę miał....
-
Oryginalne silniczki Me-262 to miały resurs coś koło pół godziny lotu więc raczej wątpie żeby się na nich przy odbudowie zbyt wiernie wzorowano :)
-
Dokladnie. Miały tendencję do ognistego informowania, że resurs się kończy.
-
No dobra, BMW, Jumo, jeden pies... Jumo też się potrafiły zahajcować, jak się zbyt gwałtownie ciąg zwiększyło... Chodziło mi o to, czy to są oryginalne konstrukcje z tamtych czasów, czy wsadzili coś dzisiejszego.
-
Z tego co wiem to silniki są "młodsze" a maszynka to replika nie oryginał.
Łot to przecie napisał :)
-
kupuje secik, fajny klimatyczny "bokeh" wyszedl
-
Lesiu, dałeś radę ;)
Jak dla mnie 4, 6, 9; niestety niebo mieliście :(
-
Podziękował.
A co do maszyny to w oskrzela mu nie zaglądałem bo i w czasie lotu nie kichał........Także nie wiem jakie ma bebechy.
Wielkie podziękowanie dla Marsa za zorganizowanie i wypatrzenie niesamowitej loży PRESS( loża szyderców). Najlepsza prasówka z dotychczasowych imprez.
Byliśmy na widoku i praktycznie na całe lotnisko mieliśmy baczenie. . Nawet ci z nederlandów na drabinkach stali niżej.....
-
Co do BMW - najlepszy egzemplarz parkował na Góraszce ;D, nawet w nocy ;) i do tego oryginał.
-
Co do ILA
Burza piaskowa była w Piątek i to wcale nie na parkingu. Rano po nocnych opadach wszystko było mokre wiec spoko ale jak koło godz 14 toto wyschło to masakra, [ponieważ Schönefeld jest w wielkiej rozbudowie to tam jest pełno zrytej ziemi nie przykrytej trawą itd] wiec jak zawiał dość silny wiatr to z powodu pustynnej burzy w dosłownym tego słowa znaczeniu nawet na chwile wstrzymano loty a pokazu dwóch śmiglaków nie fociłem wcale tyle było syfu w powietrzu.
Co do innych wrażeń... nie najlepiej, tzn
Z powodu protestów mieszkańców, bliskości zabudowań miejskich, jak i czynnego lotniska w normalnym ruchu pasażerskim latali daleko i wysoko ... nawet 200-400 czy 500mm i to na DXsie ledwo dawały radę jeśli chodzi o zasięg.
Innym minusem były ciagle startujace i lądujące samoloty pasażerskie [no chyba że ktoś jest typowym spotterem i chciał pofocic np 15 szt germanwings różniących się tylko numerem maszyny, to wtedy to był plus], natomiast dla nas to była kaszana, bo jest np jakis pokaz, po czym w połowie maszyna odchodzi z 500 metrów dalej [poza sensowny zasięg obiektywów] kontynuuje pokaz a w tym czasie są z trzy - cztery lądowania pasażerskich samolotów po czym i ląduje samolot "pokazowy"
Pogoda to inna historia bo na to wpływu nikt nie ma, ale w tym roku to w Piątek było słonecznie ale przeważnie bezchmurnie, natomiast w Sobotę ciągle padało i syfiate szare niebo było.
To co ciekawe top było to ostatnie ILA na Schönefeld, ponieważ po rozbudowie lotniska o której wyżej pisałem, to zamkną Tegel i cały ruch lotniczy przejmie Schönefeld wiec o zorganizowaniu tam czegokolwiek nie ma mowy
Imprezę przejmie jakies lotnisko pod Berlinem lub Lipsk, ale to jeszcze nie jest ustalone na 100%
Ale wzbudziło to moja nadzieję że moze następne ILA bedą lepsze
-
Aby temat Me-262 zamknąć do kompletu dorzucam:
*
(http://img138.imageshack.us/img138/7294/76882787.jpg)
-
Ostatnia fotka - zauważyliście jak owiewka (plexi) zniekształca twarz? ;-)
-
To po hamowaniu :)
Ciekawa maszyna i świetne zdjęcia.