Forum Stowarzyszenia Polskich Fotografów Lotniczych AIR-ACTION
ZDJĘCIA LOTNICZE => Współczesne lotnictwo cywilne => Wątek zaczęty przez: MaciekEPRA w Marzec 03, 2012, 12:22:08 pm
-
Łapany nikonem d3000+s70-300 DG :)
(http://img38.imageshack.us/img38/7214/csc0202b.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/38/csc0202b.jpg/)
-
Powiem tak:
1. Przelotówki nie są jakimś tam wielkim WOW, bo do tego wystarczy słoneczna pogoda :)
2. Jakim cudem zrobiłeś to zdjęcie w nocy? :P Auto-levels przy takich kadrach wyłazi po bandzie.
3. Dałeś go tak blisko krawędzi, że zaraz wyleci poza kadr i zostaną same smugi :)
Reasumując, taki kadr nadawałby się powiedzmy jako bonus do jakiegoś konkretniejszego seta :)
-
tak jak Ci pisalem na fb
nie zapominaj o mocnych punktach i o tym ze samolota musi miec gdzie leciec i...
no szkoda tych ludzi zeby sie roztrzaskali o krawedz zdjecia :P
-
Napisze od siebie, ale to tylko dlatego, ze dzis sam focilem pasazery na przelotowej i mam pelno takich wlasnie kadrow. Otoz, wedlug mnie ten samolot zdaloby sie ruszyc lekko z dala od krawedzi, ale IMHO nie dawac go w mocny punkt! Bedzie mial wtedy za duzo miejsca, przez co efekt jaki robia smugi znacznie sie zmniejszy, a w tym zdjeciu smugi te sa bardzo wazna czescia kompozycji, jesli nie wazniejsza niz samolot, bo on sam jest za maly IMHO by samodzielnie stanowic o kompozycji w tym konkretnym przypadku. Gdyby byl, powiedzmy, dwa razy taki, to wtedy w silny punkt i peeni byloby OK. BTW, mnie ta czern nieba sie podoba :)