Forum Stowarzyszenia Polskich Fotografów Lotniczych AIR-ACTION

ZDJĘCIA LOTNICZE => Pokazy lotnicze => Wątek zaczęty przez: kwiecin w Październik 02, 2011, 11:38:37 pm

Tytuł: Holenderskie Royal Air Force Day 2011 - part 2
Wiadomość wysłana przez: kwiecin w Październik 02, 2011, 11:38:37 pm
Druga porcja zdjec z Holandii. Mam nadziej ze te bardziej przypadna do gustu :)
1.
(http://kwiecin.smugmug.com/photos/i-brP9VxM/0/XL/i-brP9VxM-XL.jpg)

2.
(http://kwiecin.smugmug.com/photos/i-ZJpFMb7/0/XL/i-ZJpFMb7-XL.jpg)

3.
(http://kwiecin.smugmug.com/photos/i-CMBnP4q/0/XL/i-CMBnP4q-XL.jpg)

4.
(http://kwiecin.smugmug.com/photos/i-DCXBtBP/0/XL/i-DCXBtBP-XL.jpg)

5.
(http://kwiecin.smugmug.com/photos/i-6XxtLXN/0/XL/i-6XxtLXN-XL.jpg)

6.
(http://kwiecin.smugmug.com/photos/i-8TBmH54/0/XL/i-8TBmH54-XL.jpg)

7.
(http://kwiecin.smugmug.com/photos/i-3HGVgQD/0/XL/i-3HGVgQD-XL.jpg)

8.
(http://kwiecin.smugmug.com/photos/i-gkvMk4H/0/XL/i-gkvMk4H-XL.jpg)

9.
(http://kwiecin.smugmug.com/photos/i-4SMxwjx/0/XL/i-4SMxwjx-XL.jpg)
Tytuł: Odp: Holenderskie Royal Air Force Day 2011 - part 2
Wiadomość wysłana przez: holka w Październik 03, 2011, 02:26:26 am
6 - za tlo, swiatelko, widzialabym eFy po skosie, tzn poziom wyrownany do "linii chmur"

2 - kosz jak dla mnie

o pozostalych niech wypowiedza sie specjalisci :)
Tytuł: Odp: Holenderskie Royal Air Force Day 2011 - part 2
Wiadomość wysłana przez: upadek w Październik 03, 2011, 07:31:41 am
ogólnie tak średnio mi się widzi ten secik
popracował bym jeszcze nad kadrami, obróbką i jakością
po mojemu bronią się tylko 4,5,6 ale też by im się przydało troszkę dopieszczenia
Tytuł: Odp: Holenderskie Royal Air Force Day 2011 - part 2
Wiadomość wysłana przez: Amon w Październik 03, 2011, 07:43:04 am
za poprzednikami.
2 - kosz zrób, jakość kompakta z zoomem cyfrowym.
3 - samolot nie ma gdzie lecieć, podobnie 7 = więcej miejsca przed.
z 6 można wyciągnąć jeszcze więcej jak pisze holka.
Tytuł: Odp: Holenderskie Royal Air Force Day 2011 - part 2
Wiadomość wysłana przez: kichu w Październik 03, 2011, 09:45:19 am
jak wyzej, standardowo, bezpiecznie, zachowawczo... na lucht dzialo sie sporo wiecej niz samoloty przelatujace po prostej :)