Forum Stowarzyszenia Polskich Fotografów Lotniczych AIR-ACTION
IMPREZY LOTNICZE - FORUM OTWARTE => Ustawka => Wątek zaczęty przez: seba w Maj 13, 2011, 11:31:47 am
-
witajcie,
pusto strasznie tutaj w tym temacie jest.
Chciałbym zapytać czy ktoś z was próbował w okolicach okęcia wdrapać się gdzieś na dach budynku lub jakiś inny dobry punkt widokowy w okolicach?
Chętnie poczytał bym i skorzystał z dobrych rad i miejscówek, bo na pewno takie znacie - moja prośba kto może aby się podzielił informacją.
Mam nadzieję że w dobrym miejscu wrzucam temat, ale nie znalazłem nigdzie takich informacji.
Chętnie też dołączył bym do jakieś grupy lub osób które często się pojawiają żeby popstrykać.
dzięki za info i zapraszam do dyskusji.
seba
-
Budynek może nie, ale drzewo to już niejedno się okupowało ;) Szczególnie od strony Wirażowej i oczyszczalni.
Jak otworzą parking piętrowy na pętli Okęcie, to będzie idealna miejscówka do porannego focenia lądowań na 11 i ewentualnie popołudniowych na 15 (z dłuższą ogniskową i w chłodniejsze pory).
Co do dołączenia do grupy...ja na EPWA bywam co 2-3 dni, a czasem nawet codziennie. Tyle że czasem wyjeżdżam w nocy i focę poranne cargo między 5-6 rano.
-
Witam,
Jak uruchomia remontowany pas to mogę załatwić dla kilkuosobowej grupy wejście na teren Prologis Park (to te cztery hale szaro-zielone na podejściu). Miejscowka palce lizać. Bedzie można wejść na dach dowolnie wybranej hali ;D
-
Witam,
Jak uruchomia remontowany pas to mogę załatwić dla kilkuosobowej grupy wejście na teren Prologis Park (to te cztery hale szaro-zielone na podejściu). Miejscowka palce lizać. Bedzie można wejść na dach dowolnie wybranej hali ;D
Najnowszy NOTAM mówi, że 11/29 zamknięte do końca października br... Ciekawe, czy kiedykolwiek skończą ten remont ???
-
No to lipa >:( liczyłem na lipiec/sierpień. Ale czas szybko płynie a ja dopiero co dołączyłem do Was, wiec oferta aktualna ;D
-
Ja tez już szukam po znajomych może ktoś ma możliwości żeby grupę na dach wpuścić.
Jak ktoś ma tez możliwości dajcie znać - koszta tez do przeżycia na flaszkę dla ochrony np.
-
U mnie bezkosztowo ;) chyba że Park zmieni właściciela, ale póki co sprawa do załatwienia 8)
-
Ja się bym bardzo chętnie na taki dach pisał, no chyba ma odpowiednia nośność !!!
-
no chyba ma odpowiednia nośność !!!
Piotruś, nie wiem czy dasz rade :P ja to bym się bał ;D
-
Spoko, mój instalator dał radę a jeszcze zabrał ze sobą pare gratow a zapewniam ze łatwiej go przeszkoczyc niż obejść :-))))
-
no ja po dachu dam radę, który anteniarz by się bał dachów. pytanie było czy dach da radę
-
A'propos dachu przy Okęciu, nie wiem czy zauważyliście, że na skrzyżowaniu Al. Krakowskiej i 17 Stycznia stoi opuszczony budynek, oficjalnie nie można tam wchodzić bo jest przeznaczony do rozbiórki, ma chyba ze 3 pietra więc jest dosyć wysoki. Nie wiem czy da się wejść na dach ale jeśli tak to jest to idealna miejscówka przy startach z 33 a jeszcze bardziej lądowaniach na 15 (które niestety są bardzo rzadkie). Niestety wejście na budynek może grozić tym, że oberwie się cegła po głowie lub zgarnie nas policja, jeśli ktoś z obserwujących doniesie :)
Pozdrawiam
-
Hehe możnaby założyć SPFL-squat ;).
A w ogole to welcome onboard Piotrek;)
-
A'propos dachu przy Okęciu, nie wiem czy zauważyliście, że na skrzyżowaniu Al. Krakowskiej i 17 Stycznia stoi opuszczony budynek, oficjalnie nie można tam wchodzić bo jest przeznaczony do rozbiórki, ma chyba ze 3 pietra więc jest dosyć wysoki. Nie wiem czy da się wejść na dach ale jeśli tak to jest to idealna miejscówka przy startach z 33 a jeszcze bardziej lądowaniach na 15 (które niestety są bardzo rzadkie). Niestety wejście na budynek może grozić tym, że oberwie się cegła po głowie lub zgarnie nas policja, jeśli ktoś z obserwujących doniesie :)
Pozdrawiam
a czy pierwszy post nie powinien byc w Powitaniach? :P
hellou :)
witojcie panocku 8)
-
A'propos dachu przy Okęciu, nie wiem czy zauważyliście, że na skrzyżowaniu Al. Krakowskiej i 17 Stycznia stoi opuszczony budynek, oficjalnie nie można tam wchodzić bo jest przeznaczony do rozbiórki, ma chyba ze 3 pietra więc jest dosyć wysoki. Nie wiem czy da się wejść na dach ale jeśli tak to jest to idealna miejscówka przy startach z 33 a jeszcze bardziej lądowaniach na 15 (które niestety są bardzo rzadkie). Niestety wejście na budynek może grozić tym, że oberwie się cegła po głowie lub zgarnie nas policja, jeśli ktoś z obserwujących doniesie :)
Pozdrawiam
Można próbować przy operacjach na 15/33 a ten kierunek ( z wyjątkiem startów 767 które są puszczane z 33 zamiast z 29) jest mało używany i proponuję zabrać "brudne" ciuchy bo smołę się ciężko dopiera ;).
Aaa i zapomniałem dodać że dwie posesje dalej jest komisariat :D
-
a czy pierwszy post nie powinien byc w Powitaniach? :P
hellou :)
witojcie panocku 8)
No tak, rozpędziłem się trochę :). Mea Culpa
-
A'propos dachu przy Okęciu, nie wiem czy zauważyliście, że na skrzyżowaniu Al. Krakowskiej i 17 Stycznia stoi opuszczony budynek, oficjalnie nie można tam wchodzić bo jest przeznaczony do rozbiórki, ma chyba ze 3 pietra więc jest dosyć wysoki. Nie wiem czy da się wejść na dach ale jeśli tak to jest to idealna miejscówka przy startach z 33 a jeszcze bardziej lądowaniach na 15 (które niestety są bardzo rzadkie). Niestety wejście na budynek może grozić tym, że oberwie się cegła po głowie lub zgarnie nas policja, jeśli ktoś z obserwujących doniesie :)
Pozdrawiam
Można próbować przy operacjach na 15/33 a ten kierunek ( z wyjątkiem startów 767 które są puszczane z 33 zamiast z 29) jest mało używany i proponuję zabrać "brudne" ciuchy bo smołę się ciężko dopiera ;).
Aaa i zapomniałem dodać że dwie posesje dalej jest komisariat :D
Nowiutki, budynek komisariatu jest dosyć niski, więc wdrapywanie się na niego jest nieopłacalne ;)
-
;D ;D ;D
-
A'propos dachu przy Okęciu, nie wiem czy zauważyliście, że na skrzyżowaniu Al. Krakowskiej i 17 Stycznia stoi opuszczony budynek, oficjalnie nie można tam wchodzić bo jest przeznaczony do rozbiórki, ma chyba ze 3 pietra więc jest dosyć wysoki. Nie wiem czy da się wejść na dach ale jeśli tak to jest to idealna miejscówka przy startach z 33 a jeszcze bardziej lądowaniach na 15 (które niestety są bardzo rzadkie). Niestety wejście na budynek może grozić tym, że oberwie się cegła po głowie lub zgarnie nas policja, jeśli ktoś z obserwujących doniesie :)
Pozdrawiam
Można próbować przy operacjach na 15/33 a ten kierunek ( z wyjątkiem startów 767 które są puszczane z 33 zamiast z 29) jest mało używany i proponuję zabrać "brudne" ciuchy bo smołę się ciężko dopiera ;).
Aaa i zapomniałem dodać że dwie posesje dalej jest komisariat :D
Nowiutki, budynek komisariatu jest dosyć niski, więc wdrapywanie się na niego jest nieopłacalne ;)
Generalnie wdrapywanie się gdziekolwiek w tamtej okolicy lotniska będzie bez sensu bo jest pod słońce ;)
-
Hipotetycznie,rano przy lądowaniach na 15 ( co niestety ma miejsce bardzo rzadko, no chyba, że jakiś remont pasa akurat jest) słonko jest z tyłu a samoloty przelatują w odległości około 170m od tego budynku.
-
Wybiera się ktoś jutro (22.05) na EPWA po południu? Jakie miejsca polecacie?
-
Jeżeli wiatr się utrzyma... (ARR pas 11/DEP pas 15)
A wszystko na to wskazuje, na lądowania (pas 11) masz do wyboru:
-podejście (stoimy na chodniku przy al. Krakowskiej w osi pasa czy jak kto woli)
(http://photos.skrzydla.org/2012-01-29/162650_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=79909)(http://photos.skrzydla.org/2012-01-29/162651_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=79910)(http://photos.skrzydla.org/2012-04-23/178367_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=86687)
(ostatnie zdjęcie robione gdzie indziej ale tu też można strzelić podobny kadr)
-górka przy al. Krakowskiej
(http://photos.skrzydla.org/2012-01-30/162845_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=80010)(http://photos.skrzydla.org/2012-01-30/162853_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=80013)(http://photos.skrzydla.org/2012-01-29/162652_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=79911)
-górka przy remizie Lotniczej Straży Pożarnej (ostrzegam tylko że może nam tam zdjęcia zjeść termika)
(http://photos.skrzydla.org/2011-09-09/137163_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=69472)(http://photos.skrzydla.org/2011-09-07/136566_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=69102)(http://photos.skrzydla.org/2011-09-07/136565_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=69101)
Na starty prowadzone z pasa 15 masz tak naprawdę do wyboru tylko Paluch
Możesz tu pokombinować i albo stanąć na środku pola i łapać gdy są już w powietrzu lub podejść jak najbliżej krzyżówki i łapać gdy się odrywają od pasa.
(http://photos.skrzydla.org/2012-04-27/179288_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=87117)(http://photos.skrzydla.org/2012-04-20/177092_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=86213)(http://photos.skrzydla.org/2012-04-29/179854_mid.jpg) (http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=87240)
Ewentualnie możesz próbować łapać starty z Poła Sołtysa lecz będą to kadry od spodu (brzuszki) i niestety samoloty są już dosyć wysoko...
Zdjęcia na wszystkich miejscówkach proponuje robić po 12-13... Wcześniej BackLight...
Mała mapka...
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=207503305958145261070.0004c090297b3616b2f03 (http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=207503305958145261070.0004c090297b3616b2f03)
-
Dzięki,
Krakowską obstawiam zwykle bo w przedpołudniowych godzinach raczej nie ma szans. A z tą górką to chyba ograniczony dostęp jest?
-
Dzięki,
Krakowską obstawiam zwykle bo w przedpołudniowych godzinach raczej nie ma szans. A z tą górką to chyba ograniczony dostęp jest?
Na EPWA nie ma miejsc z ograniczonym dostępem :)
-
Jeśli chodzi o górkę przy LSP czy Paluch po deszczach występują ograniczenia dojazdu do nich samochodem. Robi się ostre bagno....
Na chwile obecną dojazd jest bezproblemowy.