Ludziska! Bawimy się w inwentaryzację fot SPFL z 2011 roku i wybory tej najlepszej z kazdej kategorii.
Wszystkich Was zachęcam do głosowania by wybrać te najlepsze w każdej kategorii.
Po ogłoszeniu wyników stworzymy galerię, na której myślę, że będzie miło oko zawiesić
a zatem.... miłej zabawy!
PONIŻEJ LINKI DO POSZCZEGÓLNYCH GALERII I REGULAMIN KONKURSU
ZDJĘCIA LOTNICZE Pokazy lotnicze
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5256.0.htmlZDJĘCIA LOTNICZE Współczesne lotnictwo wojskowe
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5257.0.htmlZDJĘCIA LOTNICZE Współczesne lotnictwo cywilne
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5258.0.htmlZDJĘCIA LOTNICZE Historyczne statki powietrzne
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5259.0.htmlZDJĘCIA LOTNICZE Różne
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5260.0.htmlZDJĘCIA INNE Ludzie
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5261.0.htmlZDJĘCIA INNE Reportaż
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5262.0.htmlZDJĘCIA INNE Przyroda
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5263.0.htmlZDJĘCIA INNE Krajobraz
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5264.0.htmlZDJĘCIA INNE Martwa natura
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5265.0.htmlZDJĘCIA INNE Pozostałe
http://spfl.pl/forum/index.php/topic,5266.0.htmlRegulamin konkursu:1. Konkurs "SPFL The Best of..." przeznaczony jest tylko dla członków SPFL oraz dla grupy Novice.
2. Każdy uczestnik konkursu może wstawić do każdego wątku konkursowego (w danym dziale tematycznym) po jednym zdjęciu.
Wyjątkiem jest dział Reportaż gdzie każdy uczestnik konkursu może wstawić 5 zdjęć.
3. Zdjęcie powinno być:
a. zrobione przez danego uczestnika konkursu w 2011 roku,
b. uznane przez niego jako jego najlepsze o tematyce danego działu,
c. zgodne z Regulaminem forum - w przypadku wstawienia zdjęcia w rozmiarze nieregulaminowym, będzie ono usuwane, a do autora via PW będzie wysłana
wiadomość, żeby zdjecie poprawić i wstawic ponownie.
4. Konkursowe zdjęcia należy wstawiać w odpowiednio wydzielonym i przyklejonym wątku w każdym dziale - tworząc kolejne posty. Uprasza sie o niekomentowanie
dodawanych zdjęć. Wszystkie komentarze będą usuwane.
5. Termin wstawiania zdjęć upływa 31 stycznia 2012 o godz. 23.59.
6. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi poprzez głosowanie wszystkich użytkowników forum w ankiecie która zostanie udostępniona do 5 lutego 2012 roku.
7. Głosowanie będzie trwać do 29 lutego 2012 roku do godz. 23.59.
8. Każdy użytkownik forum będzie mógł oddać swoje głosy na trzy według niego najlepsze zdjęcia w danym dziale.
9. W przypadku nie wyłonienia zwycięzcy w pierwszym głosowaniu, dojdzie do dogrywki pomiędzy zdjęciami które uzyskały taką samą liczbę głosów. Każdy użytkownik
będzie mógł w dogrywce oddać tylko jeden głos.
10. Nagroda dla zwycięzcy - szacunek na wyjątkowym fotograficznie forum