Dzięki wszystkim za krytykę i pochwałę.
Co do świderków, faktycznie krótszy czas = wieksza selektywność, ale z wrażenia człowiek nie pamięta o takiej dupereli jak widzi to pierwszy raz live i temu człowieku się ręce trzęsą z wrażenia żeby to strzelić a dodatkowo dzieje sie wiele innych rzeczy, które też chce się mieć. Next time będzie lepiej.
SPAD przyjacielu, Iskra miała oblot w 1960 roku to już pół wieku temu. Wg mnie na miano staroci zasługuje, jak najbardziej
Tym bardziej że chyba była klepana wcześniej w Polsce niż wytwór geniuszu Olega Antonowa.
Poza tym w latach 80tych Iskry wystawiano w parach dyżurnych, więc i w Top Gun da radę.
widze ze nadal dosc sztywno trzymasz sie zasady samolota w centrum w pionie, tzn.:
zobacz na 2 - masz bardzo fajna plyte w srodku samolot i baardzo nudne niebo
uciachalbym tegoz nieba z kilogram by maszyna byla na 2/3
podobnie na 3, na 5
szkoda ze na 9 tak w dol leca - mz skos bez sensu
bardzo kadrowo mi lezy 1 i 6
O ile na 2 i 3 można cos tam jeszcze zwęzić kadr to co proponujecie zrobić z 5? Chyba nie mam aż takiej fantazji.
Co do skosu w dół na 9 zależało mi na zostawieniu szachownicy i znaczka z przodu, bo kombinowanie w drugą stronę zawsze coś obcina i znowu było by "szkoda że ciachnąłeś szachownicę".
Że nie trzymam się kurczowo samolotu w środku dowodem jest 6 właśnie. Nie można mieć wszystkich zdjęć pokręconych. :-))
Takich ciasnych też nie chcę mieć bo się ludzie dziwiąże jestem kiepskim fotografem, co to nie potrafi całego samolotu "złapać".