Autor Wątek: Raptus  (Przeczytany 2580 razy)

Slavcio

  • Sławek Szychowski
  • Wiadomości: 1511
    • Zobacz profil
    • szychowski.eu
  • Skąd: Szczecin
Odp: Raptus
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 27, 2010, 10:58:10 pm »
deoc - Wasza wdupowłazowatość ;-)

Qna

  • Master
  • ******
  • Wiadomości: 4486
    • Zobacz profil
  • Skąd: Z los Heblos KrK
Odp: Raptus
« Odpowiedź #46 dnia: Lipiec 28, 2010, 08:11:52 am »
swiadcza tylko o tym ze aerodynamicznie jest do dupy i tylko elektronika go trzyma w powietrzu
priorytet- stealth
 

I Tak i nie... wiadomo bez xxxxxx.xx obliczeń na sekunde zwinął by się w chaotycznego kora i bum. To nie jest tylko wymog stealth (choć głównie) ale i wyokiej manewrowości (maszyny niestabilne aerodynamicznie są zwrotniejsze, łoczywiście w pewnych zakresach prędkości, obciążeniu płata itd,itd...)  Same oderwania hmm zależy jakie okołodzwiękowe czy "high G Turn" :) bardzo wiele pokazują (zwłaszcza te drugie) i mowią o aerodynamice danego letadla :) lubię obserwować gdzie pojawia się zawirowanie i się zachowuje, jak odrywają się strugi ich ułożenie na płacie. Tak wim ale ja dziwny jestem :D

Lesiu co do fotek... dopełnienie tematu bardzo mi się podoba, wysoki poziom.

hlynur

  • Wiadomości: 2461
    • Zobacz profil
Odp: Raptus
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 30, 2010, 07:05:41 pm »
Cosik wypadałoby wrzucić........................:)(

01.



02.



03.



04.



05.



06.