Forum Stowarzyszenia Polskich Fotografów Lotniczych AIR-ACTION
ZDJĘCIA LOTNICZE => Współczesne lotnictwo wojskowe => Wątek zaczęty przez: AviationSpotterPix w Marzec 12, 2022, 11:56:03 pm
-
Zdjęcia z Września 2021
Udało mi się chwycić ostatnie szkolenie Grumman C-2 Greyhound, C2 zostaje wymieniany na CMV-22B
1
(https://i.imgur.com/iHsSlYq.jpg)
2
(https://i.imgur.com/rssj7Zx.jpg)
3
(https://i.imgur.com/oiscnc1.jpg)
4
(https://i.imgur.com/rF0VJn0.jpg)
5
(https://i.imgur.com/DA7EqCO.jpg)
6
(https://i.imgur.com/xxt4YXY.jpg)
7
(https://i.imgur.com/1EMgckw.jpg)
8
(https://i.imgur.com/rwupAue.jpg)
9
(https://i.imgur.com/m4GyNnm.jpg)
10
(https://i.imgur.com/iVvwLKB.jpg)
-
Fajne bo nietypowe.
Kadrowanie w wielu przypadkach raczej do poprawki.
Często trochę za ciasno a niekiedy ciężar fotki leci w jedną stronę np. 7
-
Jak to jest w USA ze stawaniem pod płotem bazy? Pod kątem prawnym?
-
Zależy od bazy. Oceana nie ma problemu jest nawet oficjalnie miejsce. Nellis tak samo zero problemu Jak nie stoisz koło płotu. Langley nie tolerują i lokalna policja goni. Yuma też spoko. Elcentro jest fantastyczne bo po samym płotem stoisz, proszą tylko o maila kiedy będziesz i numer rej auta. Point mugu jest ok jak jesteś z grupą lokalnych . Mcguire zapomnij , Edwards jest praktycznie niemożliwy bo air force one stamtąd lata. Prosta zasada jeśli cykasz samolot w locie beż widoku na bazę raczej będziesz ok.