FOTO-TECHNIKA > Komputery i oprogramowanie

jaki dysk????

<< < (3/4) > >>

Tomaszek:
Stosunek pojemności do ceny w przypadku SSD jeszcze długo nie będzie tak korzystny jak w przypadku tradycyjnych dysków, za to szybkość pracy systemu wynagradza to z nawiązką.

Jamal:
Tylko nie proście Tomaszka o pomoc w zakupie dysku, bo kupi niebieski...

Mori:

--- Cytat: deoc w Listopad 30, 2012, 07:48:59 pm ---uwazam, ze jak nie masz zbyt wielu aplikacji, ktorych uzywasz to 64GB spokojnie na to wystarczy...

--- Koniec cytatu ---

Też tak uważałem i kupiłem do notebooka dysk SSD 64GB. Teraz pluję sobie w brodę że nie dołożyłem trochę do 128GB.

No niestety po zainstalowaniu Windows 7 Professional i podstawowego zestawu wykorzystywanego softu to wolnego miejsca na dysku zostało mi jakieś naście GB.
Wprawdzie jestem programistą ale wszystek specjalistyczny soft do programowania to może 1GB. Nie pytajcie mnie na co winda zjadła koło 40GB. I pomyśleć że Win98 spokojnie stawiało się na 100MB.
A trzeba jeszcze pamiętać że każda następna wersja windy "zeżre" pewnie jeszcze więcej dysku niż 7-ka.

Samych MP3 mam z 9GB więc trzymam je teraz na karcie SD  ;D bo dysku już doładowywać za bardzo nie mogę.

Tomaszek:
Bo dysk SSD nie nadaje się na jedyny dysk. W stacjonarnym kompie jako dysk systemowy sprawdza się znakomicie. Też mam 64 GB i po zainstalowaniu windy i potrzebnych programów zostaje jakieś 20 GB wolnego. Dla mnie wystarcza, tyle że oprócz tego mam jeszcze drugi dysk 1 TB na całą resztę...

Ty Jamal nie cfaniakuj, bo jakby nie ten niebieski dysk co Ci kupiłem to byś swoje zdjęcia dzisiaj oglądał tylko na naszym forum. Pamiętaj też, że na półce obok leżał różowy... :)

kichu:
Tomaszek, ale nie chodzi nawet o jedyny dysk - ja tez mam kilka dyskow - ale fajnie sobie np. wziac zestaw zdjec z pokazow (50-60GB) przegladac go i obrobic na SSD - a po wszystkim
wyrzucic do archiwum na HDD

o tym ze szybciej sie chociazby przeglada fotki na SSD to nie trzeba pisac (czas dostepu)