FOTO-TECHNIKA > Technika i sprzęt fotograficzny
Foty z samolotu ;)
pepic:
W najbliższym czasie (mam nadzieję :D ) uda mi się polatać trochę samolotem,
będzie to prawdopodobnie coś z tych:Jak-12, Cessna 152 lub 3XTrim.
Korzystając z okazji chciałbym trochę pofocić.
Do dyspozycji mam 2 obiektywy:
18-105VR KIT i 70-300 f/4,5-5,6
Którego użyć? (bo domyślam się że w trakcie lotu raczej nie przełożę szkła :) )
Na co mam zwrócić uwagę i takie tam.. ;)
Pozd pepic
Złoty:
Ja fociłem z Cessny w zeszłym roku, jeśli chcesz mieć elementy kokpitu na zdjęciu bierz coś maks szerokiego. Ciężko robić takie zdjęcia ze względu na różnicę w świetle wewnątrz i na zewnątrz maszynki. No i oczywiście zależy nad czym będziecie latać, a może to loty pod kątem air2air?
Dwa body lub autopilot powinny pomóc :)
pepic:
To ma być lot widokowy nad jeziorem Rożnowskim.
Raczej nie będę pilotował ;D( doświadczeniem z symulatorów lot chyba nie przekonam pilota :P)
Chyba chcialbym jednak skupic sie na krajobrazie...
--- Cytat: Złoty w Kwiecień 19, 2012, 03:55:20 pm ---....Dwa body....
--- Koniec cytatu ---
Jeszcze nie teraz :'(
pilotex:
Nie wiem jak Wy uważacie, ale sądzę, że 18-105VR KIT sprawdzi się idealnie, jeżeli pilot nie będzie latał zbyt wysoko 8)
75-300 mogą wyjść ciemne zdjęcia, poza tym będziesz miał mniejsze pole do popisu w kwestii kadru.
Pozdrawiam ;)
RADMORE:
ja trafiłem niedawno lot widokowy maszynom typy ROBIN DR 400-120
miałem ze sobą puszkę canona ze szkłem 18 - 55 i sigmę 70-300
lot trwał około 40min i zmieniałem szkło w trakcie ale zamiast podziwiać zajmowałem przekładkami
jak pisał Złoty kokpit kiepsko wyszedł przez te różnice światła
na zewnątrz sigma ogarniała jakoś krajobraz no i można było coś ciekawego jak było bliżej pstryknąć
dodam jeszcze że to był mój pierwszy lot (i to bardzo przypadkowo wyhaczony ) i całe przejęcie tym faktem i ogarnianie sprzętu z dzisiejszej perspektywy czasu wydaje mi się mijaniem z celem
dziś bym poleciał tylko z 70-300 złapał widoczki a wnętrze po wszystkim jako statyke
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej