ZDJĘCIA INNE > Reportaż

VI runda 4Turbo Motul Cup Służewiec Warszawa

<< < (3/3)

kichu:
kadrowo bardzo ladnie 1,5,6 i 7

panoramki na granicy ruszenia albo o jeden most za daleko... przy czym o ile tam gdzie mamy klarowny kadr i dosc duzy samochod w kadrze to
to na granicy sie imho obroni jak np. 1/5/6, o tyle tam gdzie samochodzik mniejszy i jest szerze, o tyle tam juz gorzej, bo nie ma na czym oka
zawiesic i czuc od razu ta miekkosc np. 2/7

LuCaS:
Ooooo, słusznie prawicie, dziękuję za opinie. Jednym słowem- duuuuużo jeszcze rajdów przede mną... Czy obiektywy ze stabilizacją pomagają przy panoramowaniu?

Pozdrawiam,
LuCaS

LuCaS:
Dodaję jeszcze jedno zapodziane:





Pozdrawiam,
LuCaS

kichu:

--- Cytat: LuCaS w Marzec 15, 2012, 04:24:29 pm ---Ooooo, słusznie prawicie, dziękuję za opinie. Jednym słowem- duuuuużo jeszcze rajdów przede mną... Czy obiektywy ze stabilizacją pomagają przy panoramowaniu?

--- Koniec cytatu ---

pomaga a jakze, a jak myslisz skad sie biora zdjecia np. z czasami 1/30 na 300mm :) ale nie mniej wazna jest technika focenia :)

Jamal:
ZK :)

Chociaż prawdę mówiąc, o wiele łatwiej panoramuje się krótszymi szkłami, a można jeszcze użyć lampy ustawionej na drugą kurtynę. Technika jest nieco inna w porównaniu do lotniczej, bo można się odpowiednio ustawić, złapać odpowiedni punkt na trasie zanim auto nadjedzie i czekać z ustawionym, długim czasem. Po złapaniu wprawy można robić zdjęcia manualnym obiektywem, jak za starych, dobrych czasów...

Jest jedno ALE. I nie pierwszy raz to napiszę. Sport samochodowy jest bardzo dynamiczny, i panoramowanie może być taką wisienką na torcie. Dynamika w przypadku tej fotografii to także kurz który się unosi spod kół, przysiad zawieszenia w zakręcie, kierowca walczący z maszyną... To także kibice, banery reklamowe, elementy architektury i warunki pogodowe. Ktoś kiedyś określił, że perfekcyjny strzał samochodu to taki, żeby kibice i reklamy były ostre, żeby było można jeszcze rozpoznać jaka jest założona opona na feldze, ale jednak żeby było widać było ruch.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej