ZDJĘCIA LOTNICZE > Współczesne lotnictwo cywilne
UPS tym razem
volt:
Chyba trochę lepiej. Przynajmniej u mnie :)
1a.
kichu:
ale po to masz swiatlomierz w puszcze zeby nauczyc sie z niego korzystac - jak go wyczujesz to pozniej w zasadzie wiadomo ze w takiej i takiej sytuacji
ten pomiar swiatla i taka korekta da to o co chodzi etc. a tak to zawsze bedziesz dziergal na chybil trafil
a jak oceniasz na LCD to albo wlacz sobie poglad obszarow przeswietlonych albo zerkaj tez na histogram po prostu
aaa i jak w trybie manual dajesz sobie korekte np. -1EV to jedyne co sie zmienia to wskazanie swiatlomierza, znaczy jak ustawisz sobie na f2.8 czas 1 sek
to czy ustawisz korekcje na 0 czy na plus czy minus to czas naswietlania Ci sie nie zmieni, a jedynie ewnetualne wskazanie swiatlomierza - pisze, bo zastanawiam
sie po co dawales korekcje focac w manualu
co do foty, to biale placki sa na tyle przepalone ze ich juz nie wyciagniesz, mozesz pokombinowac z tonacja calej foty, ew troche te przepaly ocieplic, beda bardziej
zjadliwe dla oka... chociaz problemem jest ich wielkosc, i niezaleznie czy zolte czy biale daja po oczach niestety
Jamal:
W tym przypadku to chyba jedynie zlepek kilku zdjęć dałby odpowiednią ekspozycję całości. Są głębokie cienie i ostre światło. Ciężko było by coś sensownego wydumać. Tak czy siak podoba mi się. Wygląda jakby miotaczami ognia i laserami był traktowany. Może nogi człowieków bym spróbował usunąć. I na 2 przejście tonalne się posypało w prawym górnym rogu.
volt:
Ano właśnie, zawsze mam ten sam problem przy zdjęciach nocnych odladzań. Wiecznie białe tonacje mam przejarane, dlatego też próbowałem czego się dało (stąd ta ekspozycja...).
W przypadku tego zdjęcia histogram pokazuje niby właściwe naświetlenie. W takim razie skąd te przepały?
Amon:
Wrzuć gdzieś rawka, sobie looknę.
A tak ogólnie to kichu dobrze gada.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej