ZDJĘCIA LOTNICZE > Historyczne statki powietrzne
Jak historia to historia by sfw cz.4
nurek:
Żeby lodziło się Lechu musisz mieć odpowiednie warunki. Sama temp nie wystarczy.
Czasem lepiej mieć -20 gradusów za oknem niż -3.
Ale tu już niech sięmądrzejsi wypowiedzą.
hlynur:
Te lajkonik, przyjedź nad morze zimową pora. To nie wiem jaka temperatura by nie była, 80-100 km/h Cię w pięć minut przeleci. Tak potrafi pizgać.
sfw:
--- Cytat: hlynur w Grudzień 13, 2011, 06:36:46 pm ---
--- Cytat: hlynur w Grudzień 13, 2011, 02:53:59 pm ---
--- Cytat: kichu w Grudzień 12, 2011, 09:23:21 pm ---ano :) mozesz tak regularnie serwowac nam takie smaczki :)
--- Koniec cytatu ---
Raz na pół roku...............:)
--- Koniec cytatu ---
No co? Zażartować nie można......
--- Koniec cytatu ---
Można, można przeca nic nie mówię
--- Cytat: hlynur w Grudzień 13, 2011, 06:36:46 pm ---A tak wracając do zdjęcia 06 i otwartego podwozia. Pomijam fakt aerodynamiki i zwiększonych oporów powietrza. Ale czy nie zachodzi zjawisko oblodzenia wysuniętego podwozia?
W normalnym locie jest ono schowane. Przecież przy tego typu maszynach pokonywanie wysokości to pikuś i zjawisko niesamowicie narasta.
I nie pisz że nie jest wysoko, to jakieś 8000-10.000 metrów......:)
--- Koniec cytatu ---
He, he ... po pierwsze na radzieckich/rosyjskich sprzętach o zwiększony opór to się chyba naj mniej martwili - dwigatijel jest? jest! No to w pjeriod! Po drugie ... oblodzenie wystepuje tylko w określonych warunkach i przy określonych prędkościach lotu - niech się śmiglaki i wolno motorne martwią. Powyżej 600 km/h nie ma już żadnego lodu. No i najważniejsze ... wysokość :) Otwieram końkurs! Do wygrania yyyy ... nic nie ma do wygrania poza satysfakcją! Jak wysoko jest ten gość na fot. nbr SEX?
valdi:
4500m
kichu:
tez bym cos kolo w przedziale 3-4 tys m obstawial
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej