ZDJĘCIA LOTNICZE > Historyczne statki powietrzne

Jak historia to historia by sfw cz.4

<< < (4/6) > >>

nurek:
Żeby lodziło się Lechu musisz mieć odpowiednie warunki. Sama temp nie wystarczy.
Czasem lepiej mieć -20 gradusów za oknem niż -3.
Ale tu już niech sięmądrzejsi wypowiedzą.

hlynur:
Te lajkonik, przyjedź nad morze zimową pora. To nie wiem jaka temperatura by nie była, 80-100 km/h Cię w pięć minut przeleci. Tak potrafi pizgać.

sfw:

--- Cytat: hlynur w Grudzień 13, 2011, 06:36:46 pm ---
--- Cytat: hlynur w Grudzień 13, 2011, 02:53:59 pm ---
--- Cytat: kichu w Grudzień 12, 2011, 09:23:21 pm ---ano :) mozesz tak regularnie serwowac nam takie smaczki :)

--- Koniec cytatu ---

Raz na pół roku...............:)

--- Koniec cytatu ---

No co? Zażartować nie można......

--- Koniec cytatu ---

Można, można przeca nic nie mówię


--- Cytat: hlynur w Grudzień 13, 2011, 06:36:46 pm ---A tak wracając do zdjęcia 06 i otwartego podwozia. Pomijam fakt aerodynamiki i zwiększonych oporów powietrza. Ale czy nie zachodzi zjawisko oblodzenia wysuniętego podwozia?
W normalnym locie jest ono schowane. Przecież przy tego typu maszynach pokonywanie wysokości to pikuś i zjawisko niesamowicie narasta.

I nie pisz że nie jest wysoko, to jakieś 8000-10.000 metrów......:)

--- Koniec cytatu ---

He, he ... po pierwsze na radzieckich/rosyjskich sprzętach o zwiększony opór to się chyba naj mniej martwili - dwigatijel jest? jest! No to w pjeriod! Po drugie ... oblodzenie wystepuje tylko w określonych warunkach i przy określonych prędkościach lotu - niech się śmiglaki i wolno motorne martwią. Powyżej 600 km/h nie ma już żadnego lodu. No i najważniejsze ... wysokość :) Otwieram końkurs! Do wygrania yyyy ... nic nie ma do wygrania poza satysfakcją! Jak wysoko jest ten gość na fot. nbr SEX?

valdi:
4500m

kichu:
tez bym cos kolo w przedziale 3-4 tys m obstawial

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej