ZDJĘCIA LOTNICZE > Historyczne statki powietrzne
Jak historia to historia by sfw cz.3
BNOVY:
--- Cytat: sfw w Listopad 29, 2011, 09:14:52 pm ---Był to najlepszy myśliwiec jakiego mieliśmy do tej pory na stanie, lepszy jest tylko Falcon.
--- Koniec cytatu ---
Lepszy od Fulcruma??
A zdjęcie jak zwykle klasa, piękny kawał historii...
Jeszcze mam pytanko- co to jest NFZ? :)
sfw:
--- Cytat: BNOVY w Listopad 29, 2011, 09:48:42 pm ---
--- Cytat: sfw w Listopad 29, 2011, 09:14:52 pm ---Był to najlepszy myśliwiec jakiego mieliśmy do tej pory na stanie, lepszy jest tylko Falcon.
--- Koniec cytatu ---
Lepszy od Fulcruma??
A zdjęcie jak zwykle klasa, piękny kawał historii...
Jeszcze mam pytanko- co to jest NFZ? :)
--- Koniec cytatu ---
NFZ=No Fly Zone Strefa zakazu lotów
Od Fulcruma - hmm chyba wszystko jest lepsze od Fulcruma, nie trafił w swój czas i tyle. Pod koniec XX wieku nie było miejsca na wyspecjalizowany do bólu myśliwiec OP o takich parametrach przestrzennych.
krispol:
Bosko !!!
Robteek:
Sfw, mam pytanie, może trochę niedyskretne ale;
Czy przy obecnej technice wojskowej, ten myśliwiec ma jakieś szanse z takim Mirage czy Tornado ? że pominę inne konstrukcje.
sfw:
--- Cytat: Robteek w Listopad 29, 2011, 10:43:10 pm ---Sft, mam pytanie, może trochę niedyskretne ale;
Czy przy obecnej technice wojskowej, ten myśliwiec ma jakieś szanse z takim Mirage czy Tornado ? że pominę inne konstrukcje.
--- Koniec cytatu ---
To wszystko zależy od wielu czynników, sam samolot generalnie nie operuje autonomicznie liczy się system. Literalnie biorąc nowsze wersje np. MŁD to bardzo nowoczesne samoloty w starej skorupie, zdecydowanie przewyższające swoimi możliwościami seryjnego Fulcruma. Porównanie do zachodnich konstrukcji to zawsze ciężka sprawa, no może do Tornado o którym wspomniałeś trochę łatwiejsza, to proste, wszystko będzie lepsze od Tornado ;) . Mirage jeśli mówisz np o 2000 to do wersji C/D nie powinno być problemów powyżej np. 2000-5 czy 2000-6 już ciężej ale to najnowocześniejsze konstrukcje.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej