ZDJĘCIA LOTNICZE > Współczesne lotnictwo wojskowe

EPSN by Helmut part.2

(1/2) > >>

Helmut:
1.


2.


3
.

4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


 
także ten tego CC poproszę  ;)

Sławol:
Ależ proszę Cię bardzo :)

1 i 2 - było w cz. 1 chyba ;),
3 - proponowałbym poziom, bez skosu, a z czepiania się - szachownica przycięta,
4 - już wolę nr 1, to mi jakoś nie podchodzi,
5 - chyba zostawiłbym samolot w całości,
6 - ładnie,
7 - też OK, podoba mi się, że z tak dużej odległości udało Ci się złapać ostro dyszę z ogniem :),
8 - znów się czepiam przecinków, jak internetowy "grammar Nazi" z nerwicą natręctw, ale gryzie mnie przycięta szachownica,
9 - chyba dałbym ciaśniej,
10 - podobne do numeru 5,
11 - tu wolę nr 8.

Helmut:

--- Cytat: Sławol w Kwiecień 15, 2018, 01:39:55 am ---Ależ proszę Cię bardzo :)

1 i 2 - było w cz. 1 chyba ;),


 
chyba rzeczywicie  ;)

--- Koniec cytatu ---

Helmut:

--- Cytat: Helmut w Kwiecień 15, 2018, 02:04:03 am ---
--- Cytat: Sławol w Kwiecień 15, 2018, 01:39:55 am ---Ależ proszę Cię bardzo :)

1 i 2 - było w cz. 1 chyba ;),


 
chyba rzeczywicie  ;)

--- Koniec cytatu ---

Ps. nawet nie wiem jak to zrobiłem na 11  ;D
--- Koniec cytatu ---

Sławol:
Tak się przyglądam numerom 8 i 11 i tak sobie myślę, że to jednak dobry materiał dla modelarzy redukcyjnych. To dwa różne samoloty (numery na kadłubach) i mają nieco inne układy plam kamuflażowych (np. na 11-tce na stateczniku nawet brak ciemnej plamy nad szachownicą, na 8-mce ciemna plama dochodzi do dyszy, a na 11-tce nie itp.).

Dobre fotki do analizy spójności schematu malowania konkretnego samolotu, dzięki! :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej