ZDJĘCIA LOTNICZE > Współczesne lotnictwo wojskowe
EPSN by Helmut part.2
Helmut:
1.
2.
3
.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
także ten tego CC poproszę ;)
Sławol:
Ależ proszę Cię bardzo :)
1 i 2 - było w cz. 1 chyba ;),
3 - proponowałbym poziom, bez skosu, a z czepiania się - szachownica przycięta,
4 - już wolę nr 1, to mi jakoś nie podchodzi,
5 - chyba zostawiłbym samolot w całości,
6 - ładnie,
7 - też OK, podoba mi się, że z tak dużej odległości udało Ci się złapać ostro dyszę z ogniem :),
8 - znów się czepiam przecinków, jak internetowy "grammar Nazi" z nerwicą natręctw, ale gryzie mnie przycięta szachownica,
9 - chyba dałbym ciaśniej,
10 - podobne do numeru 5,
11 - tu wolę nr 8.
Helmut:
--- Cytat: Sławol w Kwiecień 15, 2018, 01:39:55 am ---Ależ proszę Cię bardzo :)
1 i 2 - było w cz. 1 chyba ;),
chyba rzeczywicie ;)
--- Koniec cytatu ---
Helmut:
--- Cytat: Helmut w Kwiecień 15, 2018, 02:04:03 am ---
--- Cytat: Sławol w Kwiecień 15, 2018, 01:39:55 am ---Ależ proszę Cię bardzo :)
1 i 2 - było w cz. 1 chyba ;),
chyba rzeczywicie ;)
--- Koniec cytatu ---
Ps. nawet nie wiem jak to zrobiłem na 11 ;D
--- Koniec cytatu ---
Sławol:
Tak się przyglądam numerom 8 i 11 i tak sobie myślę, że to jednak dobry materiał dla modelarzy redukcyjnych. To dwa różne samoloty (numery na kadłubach) i mają nieco inne układy plam kamuflażowych (np. na 11-tce na stateczniku nawet brak ciemnej plamy nad szachownicą, na 8-mce ciemna plama dochodzi do dyszy, a na 11-tce nie itp.).
Dobre fotki do analizy spójności schematu malowania konkretnego samolotu, dzięki! :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej