ZDJĘCIA LOTNICZE > Współczesne lotnictwo cywilne

Samoloty "jasności"

<< < (2/2)

MarszalekPhoto:
Ok tak zrobię :)

brovarsky:
cały czas kombinuj i pstrykaj, pstrykaj i kombinuj :)

Rzepka:
Marszałek :) Teraz coś widać więc powiem :D

1 - niestety... nieostre
2, 3, 6 - dla mnie to jedno i to samo zdjęcie :) zmienia się "tylko" samolot. Rozumiem, bo sam na początku się cieszyłem z podobnych fot ale weź trochę z kadrowaniem powalcz, samoloty są dokładnie na środku a można by je gdzieś tam w 1/3 dać trochę też więcej miejsca z przodu co by miały gdzie lecieć i zaraz się będzie lepiej patrzyło ;)
8 - w panoramkę (16:9) kadrować i uciąć trochę tego nudnego nieba u góry :)

Ale ze wszystkich uwag to największą mam apropo godziny focenia bo można mieć słaby sprzęt, jeszcze niedopracowaną technikę itp. ale godzinę wybierasz sobie sam, więc weź pójdź sobie wieczorkiem porób foty i będzie duuuużo lepiej ;)

Sławol:
Do powyższych uwag dorzuciłbym jeszcze koła, które są czarne. Całe czarne, skrzydła od spodu i okienka kabiny także. Niebo czyste, ale obróbka za mocna i gubisz detale w ciemnych miejscach. Do tego tu i tam małe aberracje oraz kolorowe obwódki się pojawiły, można to zdjąć narzędziami w programie :)

Ale żeby tak nie psioczyć, to powiem, że kadry 6 i 7 mi się podobają.

pilotex:
Ja dla Młodego mam taką radę... Obserwuj, obserwuj i jeszcze raz obserwuj! Mnie też na początku jarały spotterskie kadry od dzioba do ogona - ale nie o to chodzi... Za dużo stron z fotami spotterskimi się chyba naoglądałeś ;)
Proporcje 16:9 - samoloty lepiej wyglądają, jest mniej nieciekawego nieba... No chyba, że chmurexy zagrają, to szeroki kadr jest wtedy nawet wskazany ;)
Pilnuj, żebyś nie ucinał elementów samolotu (przykład - zdjęcie 7. - koniec silnika ledwo ledwo się w kadrze załapał...)
Za wszystkimi, jeżeli chodzi o obróbkę.

Poprzeglądaj wątki forumowe z fotkami z WAW czy innych cywilnych lotnisk, których tutaj wbrew pozorom nie brakuje- czytaj uwagi i wprowadzaj poprawki. No i czerp fun! 8)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej