Autor Wątek: Ostrava 2014 by Frogi  (Przeczytany 997 razy)

Frogi

• As
Ostrava 2014 by Frogi
« dnia: Październik 23, 2014, 07:51:29 pm »
Kilka moich strzałów, od razu mówię, że jestem zielony jeśli chodzi o obróbkę, wszystko robione było w Picasie  ;D (co prawda miałem trochę fotek w rawach ale miałem z nimi problemy techniczne, więc nawet gdybym chciał to nic nie mogłem podziałać)
Liczę na konstruktywną krytykę  ;)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

hesja

• Prezes SPFL
  • Solo Pajlot
    • hesja
Odp: Ostrava 2014 by Frogi
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 24, 2014, 12:05:20 am »
ale jak tu konstruktywnie krytykować kiedy już na wejściu napisales ze wszystko skopane i nic nie wyszlo
hmmm
ja na forum wrzucam fotki z których jestem zadowolony przez choćby szacun dla reszy :)
i dla siebie...

1. jakas psychodeliczna ale może i by uszla :)
2. kadr tak ciasny ze:
a. samolot ledwie się w nim zmiescil (za blisko brzegu!)
b. ale już na pewno nie zmiescil się w jakości... krop niepotrzebny taki duzy
3. fajne - może bym go przesunal na prawa strone by leciał w lewo?
4. uffff mało braklo a by nam się rozbil o krawedz foty :) Mocne punkty sa bliżej srodka :)
5. Kadrowo jest ok a byłoby lepiej gdybys i flarom dal miejsce do lotu - choć trochę więcej bo sa za blisko krawędzi
6. :)) no boi się tej krawędzi bardzo i mu się nie dziwie bo i w kacie siedzi :)a może zamiast PG dac go do LD? :) i bliżej srodka
[z szukaniem mocnych punktów jest jak z szukaniem punktu G - niby wiadomo gdzie jest ale jak widać czasem się nie uda :P ]
7. O widzisz jak od razu lepiej :)
8. Tym razem samolota na srodku siedzi - tez nie za dobrze - ale jako tako z tymi flarami się w miare komponuje :)

mam dziwne wrazenie ze program którego używasz ma funkcje: losowo rozrzuc glowny motyw kadru w przestrzeni foty :)
Czasem trafia :)
:) Serdecznie pozdrawiam

Sławek Krajniewski

Frogi

• As
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 24, 2014, 10:45:51 am »