Autor Wątek: ZASADY PRZESYŁANIA ZDJĘĆ - w trakcie aktualizacji  (Przeczytany 2533 razy)

kifcio

  • Master
  • ******
  • Wiadomości: 11013
  • Sweet Home EPMM :)
    • Zobacz profil
ZASADY PRZESYŁANIA ZDJĘĆ - w trakcie aktualizacji
« dnia: Kwiecień 13, 2014, 02:15:11 pm »

ZASADY DOTYCZĄCE PRZESYŁANIA ZDJĘĆ DOROBKOWYCH

1. Termin nadsyłania zdjęć:
   Wg odrębnych ustaleń

2. Informacje dotyczące zdjęć dorobkowych:
   a) zdjęcia muszą być nadesłane w pełnym wymiarze px
   b) pliki zdjęć nazywamy zawsze zgodnie z formatem: RRRR_MM_DD_ksywa_xxxx.jpg (xxxx - numer kolejny zdjęcia)
   c) pliki muszą zawierać exif, a data i czas powinny być zgodne z czasem rzeczywistym.

3. Tak przygotowany plik przesyłamy za pomocą platformy internetowej "WeTransfer" ( www.wetransfer.com ). Wygenerowany przez "WeTransfer" link do pobrania pliku należy przesłać na adres email: ............, wpisując w temacie wiadomości "DOROBEK_RRRR_MM_DD_Impreza_ksywa".


Temat koordynuje: WAKAT

=============================================================================================

ZASADY DOTYCZĄCE DZIAŁU AKTUALNOŚCI (NEWS)


1. Przygotowujemy w jak najszybszym terminie (w dniu imprezy, ewentualnie na drugi dzień; przysyłanie newsa kilka dni po imprezie mija się z celem, dlatego też przysłane nie w terminie nie będą publikowane) krótkiego newsa prasowego do wrzucenia na stronę spfl.pl do działu Aktualności.
Newsa uzupełniamy zdjęciem o wymiarze 480x230 px, pamiętając o odpowiednim kadrowaniu, tj. że 1/3 zdjęcia od dołu zajmuje i przesłania pasek z tekstem.

2. Jednocześnie przygotowujemy zdjęcie w wymiarach forumowych (1600px na długim boku zdjęcia, 1280px dla zdjęć w pionie, 1280px dla kwadratów) w celu wrzucenia na nasz profil FB

3. Cały zestaw - czyli tekst plus wskazane wyżej dwa zdjęcia - wrzucamy do jednego maila i przesyłamy jak najszybciej do WAKAT, w razie dłuższej nieobecności WAKAT


Temat koordynuje: wakat

=============================================================================================

ZASADY DOTYCZĄCE PRZESYŁANIA RELACJI


1. Relację napisaną w pliku tekstowym przesyłamy emailem na adres: ........................... do SPAD zgodnie z formatem: RRRR_MM_DD_Impreza_RELACJA, w tym samym terminie co dorobek.

2. Relacja powinna być podpisana wg schematu: Imię "nick" Nazwisko


Temat koordynuje: SPAD

==============================================================================================

ZASADY DOTYCZĄCE DOGRYWKI RA


1. Termin nadsyłania zdjęć: Zgodnie z ogłoszeniem terminu przez Radę Artystyczną
2. Informacje dotyczące zdjęć:
   a) przygotowujemy [OOC/10] zdjęć (np. OOC=54,4% -> 5 zdjęć, OOC = 79,5% -> 7 zdjęć)
   b) pliki zdjęć nazywamy zgodnie z formatem: ksywa_XXXX.jpg (XXXX - kontynuacja numeracji swoich zdjęć zgłaszanych do RA. Tabela z następnymi nazwami/numerami plików jakie należy przesyłać do następnych dogrywek znajduje się   tutaj  http://spfl.pl/forum/index.php/topic,462.0.html )
   c) wymiar dłuższego boku zdjęcia: 2048 px
   d) brak jakichkolwiek ramek, tekstów czy logo na zdjęciu
   e) zdjęcia muszą zawierać exif
3. Tak przygotowany plik przesyłamy za pomocą platformy internetowej "WeTransfer" ( www.wetransfer.com ). Wygenerowany przez "WeTransfer" link do pobrania pliku należy przesłać na adres email: sqpien@hot.pl, wpisując w temacie wiadomości "DOGRYWKA_Imię_Nazwisko_RRRR_MM".



Temat koordynuje: MarS/sqpien
 
=============================================================================================

ZASADY DOTYCZĄCE ZDJĘĆ BEKSTEJDŻOWYCH (zdjęcia z nami podczas imprez)


1. Cel: Możliwość pobrania zdjęć z sobą w roli głównej w pełnych rozmiarach od innych kolegów biorących udział w danej imprezie bez potrzeby przesyłania zdjęć via @

2. Termin nadsyłania zdjęć: jak najszybciej

3. Informacje dotyczące zdjęć:
   a) zdjęcia powinny być nadesłane w pełnym wymiarze px.
   b) pliki zdjęć nazywamy zgodnie z formatem: RRRR_MM_DD_Impreza_ksywa_XXXX.jpg (XXXX - numer kolejny fotki)
   c) pliki muszą zawierać exif, a data i czas powinny być zgodne z czasem rzeczywistym

4. Pliki ze zdjęciami pakujemy (zip/rar) do pliku o nazwie: BS_RRRR_MM_DD_Impreza_ksywa (w nazwie pliku nie powinno być polskich znaków)

5. Tak przygotowany plik przesyłamy za pomocą platformy internetowej "WeTransfer" ( www.wetransfer.com ). Wygenerowany przez "WeTransfer" link do pobrania pliku należy przesłać na adres email: poczta@hesja.pl , wpisując w temacie wiadomości "BS_RRRR_MM_DD_Impreza_ksywa".
6. Informujemy zainteresowanych o przesłaniu zdjęć na forum w wątku dotyczącym danej imprezy.

7. Nie ma odgórnego obowiązku dzielenia się zdjęciami BS ale jest to mile widziany "obowiązek koleżeński" i sugeruje się jak najszybsze i najszersze dzielenie zdjęciami BS.


Temat koordynuje: hesja




_______________________________________________________________________________________________________________
Aktualne adresy email do osób zajmujących się powyższymi sprawami dostępne są tu: http://spfl.pl/forum/index.php/topic,1267.0.html
« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2022, 08:59:20 am wysłana przez brovarsky »