Autor Wątek: NTM18 by Acid Rain  (Przeczytany 634 razy)

Misza

  • As
  • *****
  • Wiadomości: 264
    • Zobacz profil
  • Skąd: Łódź
NTM18 by Acid Rain
« dnia: Grudzień 15, 2018, 03:13:08 pm »
Podobno kiedyś musi być ten pierwszy raz i są tacy co twierdzą, że zawsze wtedy boli. Bolało jak cholera i teraz też będzie boleć. To był mój pierwszy raz kiedy miałem szansę zobaczyć taką ilość fantastycznych maszyn bojowych na raz. Pierwszy raz kiedy dorwałem wreszcie trochę lepszy sprzęt. Wszystko podane na tacy, nic tylko naciskać spust migawki. No niby tak, tylko że focić samoloty to trza umić a z tym nie było już tak różowo. Raz, że puszka i słoik nadający się do tego dotarł niecałe 12h przed wyjazdem do Poznania i nie miałem kompletnie pojęcia jak ich używać (teraz mam tylko trochę jakby mniej mgliste). Dwa, nie mając pojęcia o topografii bazy ani miejsc skąd maszyny najlepiej trafiać miejsce było czysto przypadkowe. Dotarłem na lotnisko jednym z ostatnich transportów dzięki genialnej dezorganizacji logistyki i weryfikacji przed. Miejsca przy barierce dawno zajęte, wybrałem więc stosunkowo najniższych i pstrykałem zza pleców, jak się okazało towarzysko wybór był genialny i mocno zaważył na mojej obecności tutaj.  Bolało jak cholera bo pierwszy raz miałem w rękach tak ciężki zestaw i mimo, że do najmniejszych nie należę to nieumiejętne machanie 3,5kg hantlem przez parę h powoduje zwyczajnie zmęczenie łap. Bolało jeszcze bardziej jak obejrzałem to co pojawiło się na kartach pamięci i kiedy dotarło do mnie jak długa droga przede mną jeśli chcę się bawić w ten sport. Boleć też będzie teraz....

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.
I am not a complete idiot. Some parts are missing.

Sławol

  • Wiadomości: 2564
  • "Let's put a smile on that face!"
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gorzów Wlkp.
Odp: NTM18 by Acid Rain
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 15, 2018, 03:21:24 pm »
Taaa, NTM było idealne pod kątem organizacji i zarządzania, zwłaszcza rano na parkingu ;)

Jak dla mnie, to zdjęcia są bardzo ładne. Równa w sumie obróbka, kadry poprawne. Najładniejsze i najlepsze u mnie to 5 i 8, przy czym 8-ka nieco ciasna po bokach przy skrzydłach. Szkoda też uciętego skrzydła na trójce.

Udany zestaw jak na start :)
Kimkolwiek jesteś - życzę Ci dobrze.

Pozdrawiam
Sławol

Misza

  • As
  • *****
  • Wiadomości: 264
    • Zobacz profil
  • Skąd: Łódź
Odp: NTM18 by Acid Rain
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 17, 2018, 09:26:39 am »
Dzięki.
Co do 3-ki to wahałem się czy ciąć ale gdy płatowiec był w całości kadr walił się w prawo, niezależnie od tego jak dużo miejsca zostało dookoła samolotu więc wybrałem taką wersję. Cięcie to jest rzecz, której tak naprawdę dopiero się uczę i chętnie słucham podpowiedzi.
I am not a complete idiot. Some parts are missing.

Sławol

  • Wiadomości: 2564
  • "Let's put a smile on that face!"
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gorzów Wlkp.
Odp: NTM18 by Acid Rain
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 17, 2018, 06:13:13 pm »
Jasna sprawa, to tylko moja opinia :)

Z jednej strony masz rację, bo samolot jest tak ustawiony, że wloty i cały przód zajmują prawą stronę, ale z drugiej strony - przy zachowaniu całego skrzydła miałbyś więcej jetwasha z tyłu, mimo "pustego" tła z drzewami :)
Kimkolwiek jesteś - życzę Ci dobrze.

Pozdrawiam
Sławol

Frodo

  • Top Gun
  • *******
  • Wiadomości: 1230
  • Najśmielszy z Niziołków :D
    • Zobacz profil
  • Skąd: Łódź
Odp: NTM18 by Acid Rain
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 23, 2018, 12:05:06 pm »
Z setu wybieram sobie 9 i 3.
2 byłaby naprawdę klawa dla mnie jakbyś oszczędził dziób, no i gdyby  kierownik spojrzał gdzie trzeba :-)

Obróbka ciut destrukcyjna dla mnie w niektórych miejscach (sam mam z tym problem).
Pamiętaj o kompozycji, na części  kadrów dbasz o to, czasami jednak ucieka.

Co do 3,5kg "hantla" to tylko kwestia wprawy, ewentualnie lekka zaprawa z kilku ćwiczeń wzmacniających by się przydała.
Sytuacja zmienia się jeśli "hantel" waży 6.5 kg, no i ciąży mocno przodem (np 600VR + body+ grip z aku) - wtedy potrzeba dobrej konstytucji, właściwej pozycji, techniki i sporo pary w łapach :-)