Autor Wątek: RAF Cosford Air Show - Niedziela 10 czerwca  (Przeczytany 667 razy)

Marek

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice + Birmingham
RAF Cosford Air Show - Niedziela 10 czerwca
« dnia: Kwiecień 23, 2018, 07:13:44 pm »
Dzień dobry.
Jestem tu nowy i raczej zielony. Zobaczyłem jednak prezentację Hesjii na fotofestiwalu w Tarnowskich Górach i poczułem niepokojące mrowienie. Dlatego sprawdziłem co mogę zobaczyć w pobliży miejsca, w którym teraz mieszkam i padło na pokaz w Cosford.
Czy ktoś doświadczony może mi podpowiedzieć gdzie się warto ustawić i jak podejść do takiej okazji, żeby jej nie zmarnować?
Może ktoś z forumowiczów się wybiera?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.   

Maras

  • Master
  • ******
  • Wiadomości: 806
    • Zobacz profil
  • Skąd: 140km od Mach Loop
Odp: RAF Cosford Air Show - Niedziela 10 czerwca
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 24, 2018, 06:37:03 am »


Po prawej zaznaczone masz takie Park and View na polu farmera (ostatnio było 10 funtów od samochodu).
Kiedy dużo fajnych ujęć ludzi łapali z 'David Austin Roses' na Bowling Green Ln  (na środku tej mapki). Niestety po wypadku w Shoreham Airshow tam jest zamknięte i jezdzi policja.
Jednak jak obejdziesz blokadę spokojnie drogą dojdziesz w okolice (zaznaczony krzyżyk) ale tam jest trochę kiepsko z foceniem.
Ogólnie polecam albo ten park and view albo do środka.
Nasza relacja z tamtego roku z terenu pokazów jak chcesz sobie zobaczyc:

http://www.spfl.pl/nasz-dorobek/gdzie-i-kiedy-bylismy/cosford-air-show-2017-wielka-brytania-egwc

Marek

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice + Birmingham
Odp: RAF Cosford Air Show - Niedziela 10 czerwca
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 24, 2018, 11:03:24 am »