Autor Wątek: Pierwsze foty [szerszen]  (Przeczytany 3501 razy)

szerszen

  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Skąd: Brzesko
Pierwsze foty [szerszen]
« dnia: Wrzesień 21, 2017, 03:27:44 pm »
Witam. Rejestracja na forum to raz a próbka zdjęć to dwa.. słowem wstępu - moje doświadczenie z fotografią jest bardziej marne niż mniej marne. Jestem amatorem samoukiem. Ale mam zapał i chęci!!! A to już jest połowa sukcesu. Na forum dołączyłem bo chcę się uczyć!! No i może w końcu nie będę jeździł na pokazy sam - poszukiwany anioł stróż co drogę w foceniu wskaże :P 
zatem dość gadania czas na zdjęcia. Foto z ostrawy dlatego nie zakładałem nowego wątku w dziale imprezy lotnicze bo tam już takowy istnieje.
Aż sie boje ale lecimy..
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Złoty

  • Wiadomości: 4272
  • Explore. Dream. Discover.
    • Zobacz profil
    • Aeroholic!
  • Skąd: Warszawa
Odp: Pierwsze foty [szerszen]
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 21, 2017, 04:42:01 pm »
czym odszumiasz?

szerszen

  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Skąd: Brzesko
Odp: Pierwsze foty [szerszen]
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 21, 2017, 04:47:06 pm »
Nie wiem czy taki manewr jest dopuszczalny, ale jako że pierwsze foty... Dodam jeszcze kilka sztuk z Radomia gdzie moja maksymalna ogniskowa wynosiła 105mm :D Jak widzicie jest co nadrabiać, ale rozumiem że po to właśnie jest to miejsce  ;)

1

2

3

4

5

6

7

8

szerszen

  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Skąd: Brzesko
Odp: Pierwsze foty [szerszen]
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 21, 2017, 04:49:00 pm »
Odszumiam to bardzo dalekosiężne stwierdzenie..   :o Wszystko co robie z Rawami dzieje się w LR. Ale jak mówię jest to dla mnie wciąż zagadka  :-\

Pimpuś

  • As
  • *****
  • Wiadomości: 495
    • Zobacz profil
    • aerobandit
  • Skąd: Londyn/Krosno
Odp: Pierwsze foty [szerszen]
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 21, 2017, 08:21:17 pm »