Autor Wątek: D90 + Nikkor 60mm makro + klamoty  (Przeczytany 485 razy)

Mori

  • Wiadomości: 1853
    • Zobacz profil
    • Moje fotoloto
  • Skąd: EPMB
D90 + Nikkor 60mm makro + klamoty
« dnia: Kwiecień 20, 2017, 03:42:59 pm »
Firma C-bit bis przysłała mi newsletter w którym zamiast kompów ma wyjątkowo sprzęt foto :)

Za 1290 PLN netto (6 mieś. gwarancji) wystawiają zestawy:

- Nikon D90 (deklarują przebiegi rzędu 50 - 2500 klapnięć !!! )
- obiektyw AF Micro NIKKOR 60mm / F 2.8 D
- lampa błyskowa przystosowana do makrofotografii - Nikon Speedlight SB-600 z zamontowaną przystawką firmy Twinflash (lampa pierścieniowa na obiektyw, nie znam się chyba nie da się używać samej Sabinki bez tego pierścienia)
- duperele w stylu ładowarka, akumulator i torba
- za dodatkowe 390 PLN netto można dokupić niestabilizowany obiektyw NIKKOR AF 70-300 1:4-5.6 G
- faktura VAT 23%

Kupowałem już od nich sprzęt komputerowy i wszystko było OK.
Jakby kogo interesowała ta oferta to można ich pytać o detale na ich maila: handlowy@cebit.pl
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2017, 03:53:18 pm wysłana przez mori »
¡¡¡ ǝɔuoɹpǝıq ʍ ɹnʇɐıʍɐlʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu

https://500px.com/p/boguckimarcin

Słowik

  • Wiadomości: 506
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: D90 + Nikkor 60mm makro + klamoty
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 20, 2017, 04:26:29 pm »
SB-600 i AF 70-300 juz nie serwisowane, a i zaraz D90 wyleci z serwisowania. Oferta mocno przegięta :P 60mm przy D90 bez precyzyjnej korekty AF może okazać się bezużyteczne...

Mori

  • Wiadomości: 1853
    • Zobacz profil
    • Moje fotoloto
  • Skąd: EPMB
Odp: D90 + Nikkor 60mm makro + klamoty
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 20, 2017, 06:37:04 pm »
Słowik, ja to tylko jako newsa daje.

A skoro już chcesz się dzielić z resztą przemyśleniami nad zasadnością kupowania UŻYWANEGO sprzętu to looknij najpierw po ile chodzą D90 z o wiele większymi przebiegami i po ile chodzą te Nikkory a potem dopiero się wypowiadaj.